Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba się nie da ;)

Maya śmiga na OpenGL z tego powodu, że jest przeznaczona na wiele platform, nie tylko na Windowsa.

Napisano

Raczej zaleta maxa :] Większość softów graficznych jest tylko na OGL. W końcu po to on jest, po to jest on, nie do gierek, ale do renderowania viewportów 3d w czasie rzeczywistym, bez zbędnych graficznych fajerwerków.

Napisano

Kiedys instalowalem plug-in pod maya do exprotu do .x i tam byla opcja ze mozna dylo wlaczyc dx jako view obiekta ale chyba to sie nienadaje do uzytku na dzien dobry zamiast ogl :)

Napisano
  KLICEK napisał:
tak tylko ogel wyswietla x razy mniej polygonow w viuporcie ;) jak powiedzmy ze na dx uciagne 10 mln to ogl juz steka przy 500 k ;)

 

 

kiedys importowalem do maxa i mayki ten sam model wlasnie jakies 500k ( na starym kompie jeszcze ) maya sobie poradzila bez problemu i śmigala że hej a max umarl i nie wstal już :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności