Napisano 25 Maj 200717 l Hej czy mozna w majce ustawic wyswietlanie w viuportach na dx ? moj znajomy mowi ze tylko da sie ogl bo majka tylko pod to jest pisana. Przeciez to jest niemozliwe :) jak sie da prosze napiszscie jak
Napisano 26 Maj 200717 l Chyba się nie da ;) Maya śmiga na OpenGL z tego powodu, że jest przeznaczona na wiele platform, nie tylko na Windowsa.
Napisano 28 Maj 200717 l Raczej zaleta maxa :] Większość softów graficznych jest tylko na OGL. W końcu po to on jest, po to jest on, nie do gierek, ale do renderowania viewportów 3d w czasie rzeczywistym, bez zbędnych graficznych fajerwerków.
Napisano 28 Maj 200717 l Autor tak tylko ogel wyswietla x razy mniej polygonow w viuporcie ;) jak powiedzmy ze na dx uciagne 10 mln to ogl juz steka przy 500 k ;)
Napisano 28 Maj 200717 l Kiedys instalowalem plug-in pod maya do exprotu do .x i tam byla opcja ze mozna dylo wlaczyc dx jako view obiekta ale chyba to sie nienadaje do uzytku na dzien dobry zamiast ogl :)
Napisano 28 Maj 200717 l KLICEK napisał: tak tylko ogel wyswietla x razy mniej polygonow w viuporcie ;) jak powiedzmy ze na dx uciagne 10 mln to ogl juz steka przy 500 k ;) kiedys importowalem do maxa i mayki ten sam model wlasnie jakies 500k ( na starym kompie jeszcze ) maya sobie poradzila bez problemu i śmigala że hej a max umarl i nie wstal już :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto