KLICEK Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 Hej czy mozna w majce ustawic wyswietlanie w viuportach na dx ? moj znajomy mowi ze tylko da sie ogl bo majka tylko pod to jest pisana. Przeciez to jest niemozliwe :) jak sie da prosze napiszscie jak
piotrek Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 Chyba się nie da ;) Maya śmiga na OpenGL z tego powodu, że jest przeznaczona na wiele platform, nie tylko na Windowsa.
mathix Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Raczej zaleta maxa :] Większość softów graficznych jest tylko na OGL. W końcu po to on jest, po to jest on, nie do gierek, ale do renderowania viewportów 3d w czasie rzeczywistym, bez zbędnych graficznych fajerwerków.
KLICEK Napisano 28 Maj 2007 Autor Napisano 28 Maj 2007 tak tylko ogel wyswietla x razy mniej polygonow w viuporcie ;) jak powiedzmy ze na dx uciagne 10 mln to ogl juz steka przy 500 k ;)
happy-angel Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 Kiedys instalowalem plug-in pod maya do exprotu do .x i tam byla opcja ze mozna dylo wlaczyc dx jako view obiekta ale chyba to sie nienadaje do uzytku na dzien dobry zamiast ogl :)
wizz Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 tak tylko ogel wyswietla x razy mniej polygonow w viuporcie ;) jak powiedzmy ze na dx uciagne 10 mln to ogl juz steka przy 500 k ;) kiedys importowalem do maxa i mayki ten sam model wlasnie jakies 500k ( na starym kompie jeszcze ) maya sobie poradzila bez problemu i śmigala że hej a max umarl i nie wstal już :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się