gd18 Napisano 2 Czerwiec 2007 Napisano 2 Czerwiec 2007 mam pytanie, (chyba trochę głupie) ale czy wielkość sceny zależy tylko od ilości posiadanego ramu?. w momencie kiedy ilość dostepnego ramu zostaje przekroczona(file-summary info) wyskakuje błąd i max sie zamyka. Posiadam 3gb geila 800 ultra, wczesniej miałem 512 ddr jkaies tam i wydawało mi się że różnica będzie taka że drzewek od evrmotion archmodels będe mógł użyć dużo więcej.
SansSerif Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 to bardziej zależy od systemu. na xp pro masz ograniczenie do 2gb pamięci wirtualnej dla pojedyńczego procesu. możesz zwiększyć do 3gb przez użycie "3gb/switch". na xp64 i viście ten limit jest już chyba dużo wyższy. jeżeli używasz vraya to poczytaj o vray proxy. bardzo przyspiesza rednering scen ze dużą ilością obiektów i często w ogóle go umożliwia.
Lis Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 Bez proxy ani rusz. http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=154&unfold=exclusive
gd18 Napisano 6 Czerwiec 2007 Autor Napisano 6 Czerwiec 2007 wielkie dzięki, a mam takie teoretyczne pytanie, czy po zapchaniu całego ramu dlaczego nie działa pamięć virtualna, tylko max wychodzi do pulpitu i tyle, :/ ?? na starym kompie z 512 mb muliło, muliło ale w końcu jakoś się wszystko wyrenderowało,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się