Napisano 2 Czerwiec 200717 l mam pytanie, (chyba trochę głupie) ale czy wielkość sceny zależy tylko od ilości posiadanego ramu?. w momencie kiedy ilość dostepnego ramu zostaje przekroczona(file-summary info) wyskakuje błąd i max sie zamyka. Posiadam 3gb geila 800 ultra, wczesniej miałem 512 ddr jkaies tam i wydawało mi się że różnica będzie taka że drzewek od evrmotion archmodels będe mógł użyć dużo więcej.
Napisano 3 Czerwiec 200717 l to bardziej zależy od systemu. na xp pro masz ograniczenie do 2gb pamięci wirtualnej dla pojedyńczego procesu. możesz zwiększyć do 3gb przez użycie "3gb/switch". na xp64 i viście ten limit jest już chyba dużo wyższy. jeżeli używasz vraya to poczytaj o vray proxy. bardzo przyspiesza rednering scen ze dużą ilością obiektów i często w ogóle go umożliwia.
Napisano 3 Czerwiec 200717 l Bez proxy ani rusz. http://www.evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=154&unfold=exclusive
Napisano 6 Czerwiec 200717 l Autor wielkie dzięki, a mam takie teoretyczne pytanie, czy po zapchaniu całego ramu dlaczego nie działa pamięć virtualna, tylko max wychodzi do pulpitu i tyle, :/ ?? na starym kompie z 512 mb muliło, muliło ale w końcu jakoś się wszystko wyrenderowało,
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto