matti7 Napisano 3 Czerwiec 2007 Share Napisano 3 Czerwiec 2007 Witam wszystkich Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City - takie tam proste modele budynków składające się box - ów oblanych teksturą. Korzystam z 3d studio max 8. Wiadomo nieraz budynki są bardziej złożone i muszę połączyć ze sobą kilaka elementów (używałem opcji group i assembly ) tylko po wyeksportowaniu modelu do formatu który obsługuje gra modele były rozdzielane a niestety model musi być jednolity. Jak inaczej mogę połączyć ze sobą kilka obiektów? Proszę o pomoc i przepraszam jeśli umieściłem temat w niewłaściwym dziele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaro16 Napisano 3 Czerwiec 2007 Share Napisano 3 Czerwiec 2007 moze attach w edit poly jeżeli dobrze Cię zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 3 Czerwiec 2007 Share Napisano 3 Czerwiec 2007 Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City no to jako początkujący - wysoko ustawiłes poprzeczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matti7 Napisano 5 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2007 moze attach w edit poly jeżeli dobrze Cię zrozumiałem Niestety nie pomogło. Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...