Napisano 3 Czerwiec 200717 l Witam wszystkich Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City - takie tam proste modele budynków składające się box - ów oblanych teksturą. Korzystam z 3d studio max 8. Wiadomo nieraz budynki są bardziej złożone i muszę połączyć ze sobą kilaka elementów (używałem opcji group i assembly ) tylko po wyeksportowaniu modelu do formatu który obsługuje gra modele były rozdzielane a niestety model musi być jednolity. Jak inaczej mogę połączyć ze sobą kilka obiektów? Proszę o pomoc i przepraszam jeśli umieściłem temat w niewłaściwym dziele.
Napisano 3 Czerwiec 200717 l Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City no to jako początkujący - wysoko ustawiłes poprzeczkę
Napisano 5 Czerwiec 200717 l Autor moze attach w edit poly jeżeli dobrze Cię zrozumiałem Niestety nie pomogło. Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds
Napisano 5 Czerwiec 200717 l Niestety nie pomogło. Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Autor to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde Jestem początkującym, prosiłbym o dokładniejsze opisanie mi lokalizacji tej funkcji.
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Autor Czytałem jeszcze gdzieś o funkcji, która nazywała się jakoś w stylu - compare... łączy ona obiekty na stałe "skleja" ( właśnie to czego potrzebuję ) tylko nie mogę jej nigdzie znaleźć. Myślę, że to mogłoby mi pomóc ale nie wiem gdzie jest.
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Po użyciu attach, użyj funkcji Weld, by połaczyć wierzchołki bryły. Czasem będziesz musiał też pokroić niektóre face'y, by to sie dało zrobić. O wszystkim poczytaj w pomocy programu, którą możesz ściągnąć ze strony producenta oprogramowania: http://autodesk.com
Napisano 8 Czerwiec 200717 l zapoznaj sie z regulaminem bo o ile dobrze pamietam to juz ktorys twój post z kolei z złym tematem.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Spróbuj może funkcji boolean. To jest tak wybierasz "Utilities "potem wciskasz przycisk "Collapse" dalej pod "Single object" zaznaczasz "Boolean" i wybierasz "Union". Potem zaznaczasz obydwa obiekty jakie chcesz połączyć i klikasz "Collapse selected". Nie wiem czy to pomorze bo niestety nie sprawdzałem ale spróbować możesz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto