Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich

 

Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City - takie tam proste modele budynków składające się box - ów oblanych teksturą.

Korzystam z 3d studio max 8. Wiadomo nieraz budynki są bardziej złożone

i muszę połączyć ze sobą kilaka elementów (używałem opcji group

i assembly ) tylko po wyeksportowaniu modelu do formatu który obsługuje gra modele były rozdzielane a niestety model musi być jednolity. Jak inaczej mogę połączyć ze sobą kilka obiektów? Proszę o pomoc i przepraszam jeśli umieściłem temat w niewłaściwym dziele.

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City

 

no to jako początkujący - wysoko ustawiłes poprzeczkę

Napisano
  • Autor
moze attach w edit poly jeżeli dobrze Cię zrozumiałem

 

 

Niestety nie pomogło.

Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds

Napisano
Niestety nie pomogło.

Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds

 

to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde

Napisano
  • Autor
to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde

 

Jestem początkującym, prosiłbym o dokładniejsze opisanie mi lokalizacji tej funkcji.

Napisano
  • Autor

Czytałem jeszcze gdzieś o funkcji, która nazywała się jakoś w stylu - compare...

łączy ona obiekty na stałe "skleja" ( właśnie to czego potrzebuję ) tylko nie mogę jej nigdzie znaleźć. Myślę, że to mogłoby mi pomóc ale nie wiem gdzie jest.

Napisano
  • Autor
F1, tam znajdziesz opis
\

 

Po wciśnięciu f1 nic się nie dzieje.

Napisano

Po użyciu attach, użyj funkcji Weld, by połaczyć wierzchołki bryły. Czasem będziesz musiał też pokroić niektóre face'y, by to sie dało zrobić.

O wszystkim poczytaj w pomocy programu, którą możesz ściągnąć ze strony producenta oprogramowania:

http://autodesk.com

Napisano

zapoznaj sie z regulaminem bo o ile dobrze pamietam to juz ktorys twój post z kolei z złym tematem.

Napisano

Spróbuj może funkcji boolean. To jest tak wybierasz "Utilities "potem wciskasz przycisk "Collapse" dalej pod "Single object" zaznaczasz "Boolean" i wybierasz "Union". Potem zaznaczasz obydwa obiekty jakie chcesz połączyć i klikasz "Collapse selected". Nie wiem czy to pomorze bo niestety nie sprawdzałem ale spróbować możesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności