Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich

 

Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City - takie tam proste modele budynków składające się box - ów oblanych teksturą.

Korzystam z 3d studio max 8. Wiadomo nieraz budynki są bardziej złożone

i muszę połączyć ze sobą kilaka elementów (używałem opcji group

i assembly ) tylko po wyeksportowaniu modelu do formatu który obsługuje gra modele były rozdzielane a niestety model musi być jednolity. Jak inaczej mogę połączyć ze sobą kilka obiektów? Proszę o pomoc i przepraszam jeśli umieściłem temat w niewłaściwym dziele.

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City

 

no to jako początkujący - wysoko ustawiłes poprzeczkę

Napisano
  • Autor
moze attach w edit poly jeżeli dobrze Cię zrozumiałem

 

 

Niestety nie pomogło.

Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds

Napisano
Niestety nie pomogło.

Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds

 

to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde

Napisano
  • Autor
to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde

 

Jestem początkującym, prosiłbym o dokładniejsze opisanie mi lokalizacji tej funkcji.

Napisano
  • Autor

Czytałem jeszcze gdzieś o funkcji, która nazywała się jakoś w stylu - compare...

łączy ona obiekty na stałe "skleja" ( właśnie to czego potrzebuję ) tylko nie mogę jej nigdzie znaleźć. Myślę, że to mogłoby mi pomóc ale nie wiem gdzie jest.

Napisano
  • Autor
F1, tam znajdziesz opis
\

 

Po wciśnięciu f1 nic się nie dzieje.

Napisano

Po użyciu attach, użyj funkcji Weld, by połaczyć wierzchołki bryły. Czasem będziesz musiał też pokroić niektóre face'y, by to sie dało zrobić.

O wszystkim poczytaj w pomocy programu, którą możesz ściągnąć ze strony producenta oprogramowania:

http://autodesk.com

Napisano

zapoznaj sie z regulaminem bo o ile dobrze pamietam to juz ktorys twój post z kolei z złym tematem.

Napisano

Spróbuj może funkcji boolean. To jest tak wybierasz "Utilities "potem wciskasz przycisk "Collapse" dalej pod "Single object" zaznaczasz "Boolean" i wybierasz "Union". Potem zaznaczasz obydwa obiekty jakie chcesz połączyć i klikasz "Collapse selected". Nie wiem czy to pomorze bo niestety nie sprawdzałem ale spróbować możesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.