matti7 Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 Witam wszystkich Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City - takie tam proste modele budynków składające się box - ów oblanych teksturą. Korzystam z 3d studio max 8. Wiadomo nieraz budynki są bardziej złożone i muszę połączyć ze sobą kilaka elementów (używałem opcji group i assembly ) tylko po wyeksportowaniu modelu do formatu który obsługuje gra modele były rozdzielane a niestety model musi być jednolity. Jak inaczej mogę połączyć ze sobą kilka obiektów? Proszę o pomoc i przepraszam jeśli umieściłem temat w niewłaściwym dziele.
Yaro16 Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 moze attach w edit poly jeżeli dobrze Cię zrozumiałem
piksar Napisano 3 Czerwiec 2007 Napisano 3 Czerwiec 2007 Jak już wspomniałem jestem początkującym użytkownikiem, zacząłem od tworzenia grafik na potrzeby gier - dokładnie GTA Vice City no to jako początkujący - wysoko ustawiłes poprzeczkę
matti7 Napisano 5 Czerwiec 2007 Autor Napisano 5 Czerwiec 2007 moze attach w edit poly jeżeli dobrze Cię zrozumiałem Niestety nie pomogło. Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds
krzys!3k Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 Niestety nie pomogło. Może jest jeszcze jakiś inny sposób. To, że zgrupowane modele się rozłączają po eksporcie do formatu gry (.dff używam plug-inu ) dotyczy również formatów, które oferuje program od samego początku np. *.3ds to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde
matti7 Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 to moze jesli chcesz miec zlozone budynki po prostu je wymodeluj, najprosciej poloczysz 2boxy za pomoca funkcji brigde Jestem początkującym, prosiłbym o dokładniejsze opisanie mi lokalizacji tej funkcji.
matti7 Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 Czytałem jeszcze gdzieś o funkcji, która nazywała się jakoś w stylu - compare... łączy ona obiekty na stałe "skleja" ( właśnie to czego potrzebuję ) tylko nie mogę jej nigdzie znaleźć. Myślę, że to mogłoby mi pomóc ale nie wiem gdzie jest.
matti7 Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 F1, tam znajdziesz opis\ Po wciśnięciu f1 nic się nie dzieje.
piotrek Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Po użyciu attach, użyj funkcji Weld, by połaczyć wierzchołki bryły. Czasem będziesz musiał też pokroić niektóre face'y, by to sie dało zrobić. O wszystkim poczytaj w pomocy programu, którą możesz ściągnąć ze strony producenta oprogramowania: http://autodesk.com 1
Hindus Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 zapoznaj sie z regulaminem bo o ile dobrze pamietam to juz ktorys twój post z kolei z złym tematem.
Gość kris max Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Spróbuj może funkcji boolean. To jest tak wybierasz "Utilities "potem wciskasz przycisk "Collapse" dalej pod "Single object" zaznaczasz "Boolean" i wybierasz "Union". Potem zaznaczasz obydwa obiekty jakie chcesz połączyć i klikasz "Collapse selected". Nie wiem czy to pomorze bo niestety nie sprawdzałem ale spróbować możesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się