Skocz do zawartości

animacja 2D/3D: Face Motion Capture


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Zamieszczam tutaj animacje zrobione technika Face Motion Capture :) Później zamieszczę więcej filmików. Mam też fajny model twarzy 3D jak ktoś jest zainteresowany zobaczeniem wszystkich filmików to zapraszam na http://www.youtube.com/GrupaMY

 

A oto bezpośrednie linki do trzech filmów:

 

Tusk:

 

Michnik:

 

Wojewódzki:

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to 2d jest... pokażcie jak to od boku wygląda... albo obrót 360o z oświetleniem jakimś.

 

jeżeli chodzi o same animacje, to nawet przyjemnie wyszły, ale musicie widać dać innego aktora do tego Mocapa. Bo ten dziwnie porusza ustami.

Napisano

To jest 2D więc tak obrotu o 360 nie będzie się dało zrobić bo to jest robione na podstawie zdjęć. Tutaj masz zrobione to na modelu już 3D

 

A technologię ciągle udoskonalamy :)

Gość User190
Napisano

Heh.. dziwne to troszkę.. miejscami twarz się strasznie nienaturalnie rozjeżdża. Ale generalnie widać w tym potencjał - ciekawe co z tego wyjdzie po dalszych pracach? :)

Napisano

O kurna panowie, przejzalem wasza strone i naprawde musze przyznac, ze dajecie rade, moze ktos wkoncu zbuduje tani system MC no i FM tez jest rewelacyjny... jestem ciekaw jak to dziala w praktyce z softem no i real time. To co pokazaliscie z tym modelem 3d to wyszlo ogolnie badziewnie bo macie zle rozmieszczone markery... nie wedlug miesni twarzy, ale i tak fakt, ze to wam sie udalo zrobic we wroclawiu a nie jakiemus Dio-Matic czy innej jakies firmie super zajmujacej sie takimi sprawami to naprawde rewelacja. Mam nadzieje, ze dokonczycie projekt, zrobicie pozadnego "taniego" pluga, ze was nikt nie wsyśnie i, ze zbijecie na tym majatek. Powodzenia!

Napisano

Udoskonalajcie udoskonalajcie bo na razie może tanio i szybko to idzie, ale efekty średniawe niestety. Myślę, że dobrym pomysłem będzie dostosowanie danych z mo-capa dla konkretnej postaci, która proporcjami anatomicznymi się różni od człowieka. Było to szalenie mocno wyraźne w przypadku testu 3d, który wykonaliście. Tel model nie był w stanie za cholerę złożyć ust do wypowiedzenia głoski 'o' ... a po małym tuningu danych z mo-capu nie byłoby najmniejszego problemu. Oczywiście, że jest to dodatkowy etap w czasie produkcji.. no ale myślę, że czasami bez tego może być krucho.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności