Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hejka

Włączyłem w Render Globalsach Z Channel i dalej nie wiem co zrobić :P bo renderuje mi się normalnie obrazek a ja chce Z Depth

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyrenderuj do IFFa wtedy będzie w Z-Depth channel. Można wyciągnąć np. z Fusion. Inną opcją jest też wykorzystanie odpowiednich shaderków do mentala (radzą sobie ładnie nawet z odbiciami), albo zrobienie takiego shaderka samemu, jedynie za pomocą dostępnych node'ów.

Napisano

naciśnij "8", dajesz na tą drugą zakładke, dajesz ADD i Wybierasz z-depth, a potem output-file i wybierasz tam z-deptha. Te opcje działają tylko w scanline, więc jak robisz coś w innym rendererze, to potem musisz zrobić drugi w scanline(najlepiej z szybkimi materiałami).

 

Może nie najlepszy sposób, ale ja tego używam. Widok ZDepth jest w oknie odglądu renderingu(tam gdzie masz liste i jest domyślnie RGB Channel).

Napisano

Ja już pokazałem Bhaalowi taki shaderek, który zrobiłem. Podobno zupełnie podobny jest na HighEnd ;)

 

remapValue.outColor -> lambert.color

 

Do tego lambert.ambientColor na biały i koniecznie wyłączone wszystkie światła w scenie.

 

Bardzo ważne jest ustawienie parametrów remapValue - inputMin oraz inputMax

Odległości te najlepiej zmierzyć distanceToolem (odległość najdalszego obiektu od kamery i najbliższego) i wpisać je z minusem :)

 

Taki materiał nałożyć na wszystkie obiekty w scenie i rendernąć.

Napisano

Można podpiąć po prostu pod OutColor w surface shaderze i wtedy światła nie mają nic do gadania.

Napisano
  • Autor

thx za komentarze

 

Razi91: sorry, ale twojej metody nie moge zrozumieć. Mówisz o Mayi? Jaka druga zakładka? wyjaśnij bardziej jak możesz :)

Napisano

Pisze o scanaline, czyli chodzi mu o Maxa. Czasem tutaj trafiają tacy zabłąkani userzy, którzy myślą, że wszystkie pytania na forum dotyczą właśnie tego softu.

Napisano
  • Autor

no właśnie tak myślałem o Maxie ale potem stwierdziłem, że może to jakiś stary Maxiarz co przesiadł się na Maye :P i ta 8 mnie zmyliła bo w Mayce to Paint Effects

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.