Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam bryłę zrobiłem brige polygonów .Usunołem niepotrzebne polygony i teraz zostały mi "otwarte krawędzie" jak się ich pozbyć bo na nich są już zamknięte czyli prawidłowe krawędzie.

Widac jak jedne przebijają przez drugie.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zagęść siatkę naciskając plus na numerycznej pousuwaj, pododawaj, powelduj co Ci tam nie pasuje i potem wróć z powrotem przez naciśnięcie minusa na numerycznej. Przynajmniej ja tak robię, gdy nie mogę się połapać, co musiałbym kliknąć, by załatać dziury.

Napisano

Ktoś mi powiedział że jest to spowodowane tym że jedna krawędz ma 2 punkty a druga 10 . Co nie zmienia faktu że nie potrafię tego naprawic .

Napisano

No to przejdź na widok punktów i zwelduj te nie potrzebne. Trzymaj m, gdy pojawią Ci się w viewporcie trzy ikonki kliknij pierwszą od prawej, taka z punkcikiem i do dzieła. W xsi 6 tak to się robi. W 5 chyba podobnie, tylko nie jestem pewien, czy nie trzeba nacisnąć alt+m, a w 4 wystarczy trzymać alt+m.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności