Skocz do zawartości

Z3 - Make1Mesh 1.24 oraz Xnormal (normalmapy)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

[update - nowa wersja pluginu Make1Mesh do wersji 1.24]

 

 

Natrafilem na ciekawe, alternatywne rozwiazanie problemu eksportu normal map z Zbrusha3. Istnieje bowiem programik o nazwie Xnormal ktory zalatwia ta sprawe. Uczciwie przyznaje ze nie testowalem jeszcze ale jak wiesc gminna glosi mozna nim uzyskac mapy na prawde wysokiej jakosci. Sama strona programu ma kilka tutoriali a tutaj macie jeszcze link do calkiem fajnego tutoriala dotyczacego wlasnie eksportu spod Zbrusha.

 

Mam nadzieje ze bedzie to dla kogos pomocne [na przyklad dla mnie jak w koncu znajde czas na zbrushowanie :rolleyes:].

----------------------

Problemem numer 2 ktory napotyka wiele osob [w tym ja :o] jest polaczenie subtooli w taki sposob by stworzyly jedna calosc [na przyklad glowe z korpusem - chyba najczestszy przypadek]. Dogrzebalem sie 2 rozwiazan. Pierwsze to polaczenie obiektow za pomoca topology drugi zas to plugin Make1Mesh (obecnie wersja 1.24) ktory zalatwia sprawe za nas.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności