Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

[update - nowa wersja pluginu Make1Mesh do wersji 1.24]

 

 

Natrafilem na ciekawe, alternatywne rozwiazanie problemu eksportu normal map z Zbrusha3. Istnieje bowiem programik o nazwie Xnormal ktory zalatwia ta sprawe. Uczciwie przyznaje ze nie testowalem jeszcze ale jak wiesc gminna glosi mozna nim uzyskac mapy na prawde wysokiej jakosci. Sama strona programu ma kilka tutoriali a tutaj macie jeszcze link do calkiem fajnego tutoriala dotyczacego wlasnie eksportu spod Zbrusha.

 

Mam nadzieje ze bedzie to dla kogos pomocne [na przyklad dla mnie jak w koncu znajde czas na zbrushowanie :rolleyes:].

----------------------

Problemem numer 2 ktory napotyka wiele osob [w tym ja :o] jest polaczenie subtooli w taki sposob by stworzyly jedna calosc [na przyklad glowe z korpusem - chyba najczestszy przypadek]. Dogrzebalem sie 2 rozwiazan. Pierwsze to polaczenie obiektow za pomoca topology drugi zas to plugin Make1Mesh (obecnie wersja 1.24) ktory zalatwia sprawe za nas.

  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności