Jump to content
Sign in to follow this  
Nezumi

Z3 - Make1Mesh 1.24 oraz Xnormal (normalmapy)

Recommended Posts

[update - nowa wersja pluginu Make1Mesh do wersji 1.24]

 

 

Natrafilem na ciekawe, alternatywne rozwiazanie problemu eksportu normal map z Zbrusha3. Istnieje bowiem programik o nazwie Xnormal ktory zalatwia ta sprawe. Uczciwie przyznaje ze nie testowalem jeszcze ale jak wiesc gminna glosi mozna nim uzyskac mapy na prawde wysokiej jakosci. Sama strona programu ma kilka tutoriali a tutaj macie jeszcze link do calkiem fajnego tutoriala dotyczacego wlasnie eksportu spod Zbrusha.

 

Mam nadzieje ze bedzie to dla kogos pomocne [na przyklad dla mnie jak w koncu znajde czas na zbrushowanie :rolleyes:].

----------------------

Problemem numer 2 ktory napotyka wiele osob [w tym ja :o] jest polaczenie subtooli w taki sposob by stworzyly jedna calosc [na przyklad glowe z korpusem - chyba najczestszy przypadek]. Dogrzebalem sie 2 rozwiazan. Pierwsze to polaczenie obiektow za pomoca topology drugi zas to plugin Make1Mesh (obecnie wersja 1.24) ktory zalatwia sprawe za nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy