Napisano 15 Czerwiec 200717 l Cześć sorry za tak lamerskie pytanie... ale już mnie cholera strzela :/ Jak porządnie ustawić to wszystko żeby jakoś to wyglądało? Jak na razie ustawiałem jako phong i jak ładuję mapę koloru (plik psd) to automatycznie ustawia mi się też transparency (z tą samą mapą) :confused: Wcześniej już mi się udało jako tako to ustawić (właśnie na phongu, załadowałem specular jako "specular color") No i dupa. wygląd speculara pozostawiał wiele do życzenia :/ Błagam, napiszcie jak to ustawić żeby wyglądało mniej więcej jak w maxie, bo jestem bliski wywalenie kompa za okno :/ aha, używam mayki 8
Napisano 15 Czerwiec 200717 l A jakie jest właściwie pytanie, bo nie bardzo rozumiem... Ewentualnie napisz jak to wygląda w maxie.
Napisano 15 Czerwiec 200717 l Autor Pytanie jest: jak poprawnie ustawić materiał w Maya, aby wyświetlał się poprawnie diffuse, normal i specular w viewporcie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto