Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wielkie dzięki, jesteś świetny :) Jeszcze jedno pytanko, chce zrobić prostokątną dziurę na wylot w boxie - jak to zrobić alby nie zniszczyć siatki?

Napisano

zrób drugiego boxa takiego jaka ma być ta dziura, przesuń na to miejsce gdzie ma ona być, zaznacz box do dziurawienia, potem create/compound obiects/boolean klikasz pick boolean i zaznaczasz box który ma być dziurą i gotowe. Chyba o to ci chodziło :P

Napisano

Boolean właśnie zniszczy siatkę SoAd. Tak więc pozostaje polymodeling. Inset na dwóch przeciwległych face'ach, później usuwasz środkowe face'y, zaznaczasz edge wokół powstałych dziur, skalujesz je trzymając shift i łączysz vertexy.

 

Pozdr

Napisano

1.Jak zrobić jakieś kable w maxie? (Najlepiej karbowane ale niekoniecznie) próbowałem splane, extrude ale nie znalazłem opcji rewolve...

2. Jak połączyć jeden face z drugim kiedy mają różną ilość brzegów? (bridgem robią się kwiatki...)

Napisano

1. jak masz spline ułożonego już jako kabel to w podopcjach spline masz zakłade Rendering i zaznacz Enable in Renderer i Vievport - ustaw dokladnosc siatki i już. Pamietaj ze wszystkie wertexy musisz pospawane

2. moze wstawic dodatkowe vertexy tam gdzie brakuje ? W opcjach edge---> Insert Vertex. A wertext połączyc poprzez Target Weld po wywaleniu faców i Attach obu obiektów ?

Napisano

mam dwa face naprzeciwko siebie, każdy ma po 4 boki, biorę bridge i max jak na złość łączy brzegi po przekątnych no... Powoli zaczynam sie denerwowac...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności