ptah Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 Mógłby ktoś wypisać skróty klawiszowe użyte w tym video?
piksar Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 niewiele tego tam jest - skróty do funkcji bevel, extrude, inset kopiowanie - funkcje masz popatrz pod f1
chais Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 Customize -> User Interface -> Category : Editable Poly
ptah Napisano 16 Czerwiec 2007 Autor Napisano 16 Czerwiec 2007 Co zaznaczyć aby symetria była widoczna podczas pracy z poly ?
piksar Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 pod oknem modyfikatorów lekko z lewej jest taka odwrócona menzurka do po łowy biała - kliknij na niej
ptah Napisano 16 Czerwiec 2007 Autor Napisano 16 Czerwiec 2007 Wielkie dzięki, jesteś świetny :) Jeszcze jedno pytanko, chce zrobić prostokątną dziurę na wylot w boxie - jak to zrobić alby nie zniszczyć siatki?
SoAd Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 zrób drugiego boxa takiego jaka ma być ta dziura, przesuń na to miejsce gdzie ma ona być, zaznacz box do dziurawienia, potem create/compound obiects/boolean klikasz pick boolean i zaznaczasz box który ma być dziurą i gotowe. Chyba o to ci chodziło :P
piotrek Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 Ewentualnie polecenie Inset na zaznaczonym face'u.
ptah Napisano 16 Czerwiec 2007 Autor Napisano 16 Czerwiec 2007 bolean niszczy siate. Pytanie kolejne, jak edytować dwa obiekty w poly na raz i jak polączyć je faceami?
Touch Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 Boolean właśnie zniszczy siatkę SoAd. Tak więc pozostaje polymodeling. Inset na dwóch przeciwległych face'ach, później usuwasz środkowe face'y, zaznaczasz edge wokół powstałych dziur, skalujesz je trzymając shift i łączysz vertexy. Pozdr
ptah Napisano 16 Czerwiec 2007 Autor Napisano 16 Czerwiec 2007 Touch, znalazłem szybszy sposób inset i bevel :) Jak wyłączyć symmetry nie tracąc symetrycznego modelu?
ptah Napisano 16 Czerwiec 2007 Autor Napisano 16 Czerwiec 2007 Jak moge edytować 2 obiekty w poly i połączyć je faceami?
imprecis Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 Dajesz na attach (f. w edftable poly) , wybierasz drugi obiekt. Potem zaznaczasz te facy ktore cie interesuja i dajesz na bridge.
piksar Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 patrz jacy jesteśmy zajefajni - pytanie - odpowiedz; pytanie-odpowiedz, konkretne pytania to aż chce się odpowiadać pozdrawiam
ptah Napisano 16 Czerwiec 2007 Autor Napisano 16 Czerwiec 2007 1.Jak zrobić jakieś kable w maxie? (Najlepiej karbowane ale niekoniecznie) próbowałem splane, extrude ale nie znalazłem opcji rewolve... 2. Jak połączyć jeden face z drugim kiedy mają różną ilość brzegów? (bridgem robią się kwiatki...)
piksar Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 1. jak masz spline ułożonego już jako kabel to w podopcjach spline masz zakłade Rendering i zaznacz Enable in Renderer i Vievport - ustaw dokladnosc siatki i już. Pamietaj ze wszystkie wertexy musisz pospawane 2. moze wstawic dodatkowe vertexy tam gdzie brakuje ? W opcjach edge---> Insert Vertex. A wertext połączyc poprzez Target Weld po wywaleniu faców i Attach obu obiektów ?
piksar Napisano 16 Czerwiec 2007 Napisano 16 Czerwiec 2007 jeżeli sie nie bedzie ruszał to prawym myszy -->convert to poly i wtedy attach
ptah Napisano 17 Czerwiec 2007 Autor Napisano 17 Czerwiec 2007 mam dwa face naprzeciwko siebie, każdy ma po 4 boki, biorę bridge i max jak na złość łączy brzegi po przekątnych no... Powoli zaczynam sie denerwowac...
piksar Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 ja bym te facey usunął (backspace) a vertexy połączył przez target weld po kolei
Master Kiełbaster Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 zaznaczaj i łącz po jednej parze edge'ów :*
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się