Napisano 16 Czerwiec 200717 l niewiele tego tam jest - skróty do funkcji bevel, extrude, inset kopiowanie - funkcje masz popatrz pod f1
Napisano 16 Czerwiec 200717 l pod oknem modyfikatorów lekko z lewej jest taka odwrócona menzurka do po łowy biała - kliknij na niej
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor Wielkie dzięki, jesteś świetny :) Jeszcze jedno pytanko, chce zrobić prostokątną dziurę na wylot w boxie - jak to zrobić alby nie zniszczyć siatki?
Napisano 16 Czerwiec 200717 l zrób drugiego boxa takiego jaka ma być ta dziura, przesuń na to miejsce gdzie ma ona być, zaznacz box do dziurawienia, potem create/compound obiects/boolean klikasz pick boolean i zaznaczasz box który ma być dziurą i gotowe. Chyba o to ci chodziło :P
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor bolean niszczy siate. Pytanie kolejne, jak edytować dwa obiekty w poly na raz i jak polączyć je faceami?
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Boolean właśnie zniszczy siatkę SoAd. Tak więc pozostaje polymodeling. Inset na dwóch przeciwległych face'ach, później usuwasz środkowe face'y, zaznaczasz edge wokół powstałych dziur, skalujesz je trzymając shift i łączysz vertexy. Pozdr
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor Touch, znalazłem szybszy sposób inset i bevel :) Jak wyłączyć symmetry nie tracąc symetrycznego modelu?
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Dajesz na attach (f. w edftable poly) , wybierasz drugi obiekt. Potem zaznaczasz te facy ktore cie interesuja i dajesz na bridge.
Napisano 16 Czerwiec 200717 l patrz jacy jesteśmy zajefajni - pytanie - odpowiedz; pytanie-odpowiedz, konkretne pytania to aż chce się odpowiadać pozdrawiam
Napisano 16 Czerwiec 200717 l Autor 1.Jak zrobić jakieś kable w maxie? (Najlepiej karbowane ale niekoniecznie) próbowałem splane, extrude ale nie znalazłem opcji rewolve... 2. Jak połączyć jeden face z drugim kiedy mają różną ilość brzegów? (bridgem robią się kwiatki...)
Napisano 16 Czerwiec 200717 l 1. jak masz spline ułożonego już jako kabel to w podopcjach spline masz zakłade Rendering i zaznacz Enable in Renderer i Vievport - ustaw dokladnosc siatki i już. Pamietaj ze wszystkie wertexy musisz pospawane 2. moze wstawic dodatkowe vertexy tam gdzie brakuje ? W opcjach edge---> Insert Vertex. A wertext połączyc poprzez Target Weld po wywaleniu faców i Attach obu obiektów ?
Napisano 16 Czerwiec 200717 l jeżeli sie nie bedzie ruszał to prawym myszy -->convert to poly i wtedy attach
Napisano 17 Czerwiec 200717 l Autor mam dwa face naprzeciwko siebie, każdy ma po 4 boki, biorę bridge i max jak na złość łączy brzegi po przekątnych no... Powoli zaczynam sie denerwowac...
Napisano 17 Czerwiec 200717 l ja bym te facey usunął (backspace) a vertexy połączył przez target weld po kolei
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto