Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mógłby ktoś wypisać skróty klawiszowe użyte w tym video?

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niewiele tego tam jest - skróty do funkcji bevel, extrude, inset

kopiowanie - funkcje masz popatrz pod f1

Napisano
  • Autor

Co zaznaczyć aby symetria była widoczna podczas pracy z poly ?

Napisano

pod oknem modyfikatorów lekko z lewej jest taka odwrócona menzurka do po łowy biała - kliknij na niej

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki, jesteś świetny :) Jeszcze jedno pytanko, chce zrobić prostokątną dziurę na wylot w boxie - jak to zrobić alby nie zniszczyć siatki?

Napisano

zrób drugiego boxa takiego jaka ma być ta dziura, przesuń na to miejsce gdzie ma ona być, zaznacz box do dziurawienia, potem create/compound obiects/boolean klikasz pick boolean i zaznaczasz box który ma być dziurą i gotowe. Chyba o to ci chodziło :P

Napisano
  • Autor

bolean niszczy siate.

Pytanie kolejne, jak edytować dwa obiekty w poly na raz i jak polączyć je faceami?

Napisano

Boolean właśnie zniszczy siatkę SoAd. Tak więc pozostaje polymodeling. Inset na dwóch przeciwległych face'ach, później usuwasz środkowe face'y, zaznaczasz edge wokół powstałych dziur, skalujesz je trzymając shift i łączysz vertexy.

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

Touch, znalazłem szybszy sposób inset i bevel :)

Jak wyłączyć symmetry nie tracąc symetrycznego modelu?

Napisano
  • Autor

Jak moge edytować 2 obiekty w poly i połączyć je faceami?

Napisano

Dajesz na attach (f. w edftable poly) , wybierasz drugi obiekt. Potem zaznaczasz te facy ktore cie interesuja i dajesz na bridge.

Napisano

patrz jacy jesteśmy zajefajni - pytanie - odpowiedz; pytanie-odpowiedz,

konkretne pytania to aż chce się odpowiadać

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

1.Jak zrobić jakieś kable w maxie? (Najlepiej karbowane ale niekoniecznie) próbowałem splane, extrude ale nie znalazłem opcji rewolve...

2. Jak połączyć jeden face z drugim kiedy mają różną ilość brzegów? (bridgem robią się kwiatki...)

Napisano

1. jak masz spline ułożonego już jako kabel to w podopcjach spline masz zakłade Rendering i zaznacz Enable in Renderer i Vievport - ustaw dokladnosc siatki i już. Pamietaj ze wszystkie wertexy musisz pospawane

2. moze wstawic dodatkowe vertexy tam gdzie brakuje ? W opcjach edge---> Insert Vertex. A wertext połączyc poprzez Target Weld po wywaleniu faców i Attach obu obiektów ?

Napisano

jeżeli sie nie bedzie ruszał to prawym myszy -->convert to poly i wtedy attach

Napisano
  • Autor

mam dwa face naprzeciwko siebie, każdy ma po 4 boki, biorę bridge i max jak na złość łączy brzegi po przekątnych no... Powoli zaczynam sie denerwowac...

Napisano

ja bym te facey usunął (backspace) a vertexy połączył przez target weld po kolei

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności