Skocz do zawartości

obracanie kosci


.jacek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam problem - tworze postac czworonozna - robota. Zrigowalem sobie jedna z konczyn, ustawilem IK + limity, zlinkowalem to wszystko razem - wszystko dziala tak jak chcialem. Sklonowalem sobie jedna z konczyn o 180 stopni i jest ok, problem pojawia sie w momencie kiedy chce obrocic konczyne o 90stopni - wszystko sie rozsypuje - konczyna nie chce ustawic sie pod rownym ( 90 stopniowym) kątem - jest to moja pierwsza proba rigowania i animacji wiec domyslam sie, ze to jakis detal albo cos przeoczylem - w kazdym razie nei moge dojsc do tego jak to poprawnie zrobic.

 

Z gory dzieki,

hejah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Screena wrzuce pozniej bo nadaje z pracy, ale w kazdym razie chodzi o to, ze mam postac ktora ma cztery mechaniczne konczyny - zrigowalem jedna z nich, reszte przedtem usunalem i teraz chce skopiowac ta zrigowana 3 razy - mirrorowanie wychodzi ok, ale pozostale dwie konczyny musze obrocic o 90stopni zeby dopasowac je do korpusu.

Nie chodzi mi o zginanie tylko o sklonowanie calego obiektu (obiekty + bonesy).

Calosc robie w maxie 8.

 

siema!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności