.jacek Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 Witam, mam problem - tworze postac czworonozna - robota. Zrigowalem sobie jedna z konczyn, ustawilem IK + limity, zlinkowalem to wszystko razem - wszystko dziala tak jak chcialem. Sklonowalem sobie jedna z konczyn o 180 stopni i jest ok, problem pojawia sie w momencie kiedy chce obrocic konczyne o 90stopni - wszystko sie rozsypuje - konczyna nie chce ustawic sie pod rownym ( 90 stopniowym) kątem - jest to moja pierwsza proba rigowania i animacji wiec domyslam sie, ze to jakis detal albo cos przeoczylem - w kazdym razie nei moge dojsc do tego jak to poprawnie zrobic. Z gory dzieki, hejah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Ze tak spytam z clonowales czy z mirrorowales? Jak sklonowales to WROC i zmierroruj sobie z zaznaczona opcja MIRROR IK limits. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.jacek Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Mirorowalem z opcja 'mirror IK limits' - wiadomo. Tyle, ze problem jest przy probie obrotu o 90stopni, a nei jak w przypadku mirrora o 180. Hejah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Mozesz to pokazac? Bo nie bardzo rozumiem... Co rozumiesz przez "obracanie", bo raz mam wrazenie, ze obracanie IK, a raz, ze zwykle zginanie nogi. I jaki soft, bo tego nie powiedziales. Screen bylby bonusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.jacek Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Screena wrzuce pozniej bo nadaje z pracy, ale w kazdym razie chodzi o to, ze mam postac ktora ma cztery mechaniczne konczyny - zrigowalem jedna z nich, reszte przedtem usunalem i teraz chce skopiowac ta zrigowana 3 razy - mirrorowanie wychodzi ok, ale pozostale dwie konczyny musze obrocic o 90stopni zeby dopasowac je do korpusu. Nie chodzi mi o zginanie tylko o sklonowanie calego obiektu (obiekty + bonesy). Calosc robie w maxie 8. siema! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.jacek Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Oto zrzut, mam nadzieje, ze to + wypowiedzi z poprzednich postow naswietla sytuacje:) http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=46700&stc=1&d=1182278321 kosci.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 ustaw solver plane, max nie wymysli samemu jaka jest skretnosc lokalna dla wychylenia zerowego, wiec glupieje, jak to zwykle w eulerze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się