Levus Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 Hey ho! Już pytałem w innym wątku, ale może tu ktoś bardziej zauważy. Jak użyć w xnormalu mapy alpha? Jak ją mam przypisać? Slotu nie ma, z alpha channelu z diffuse tga nie łapie na różne sposoby wyświetlania, może ja o czymś nie wiem, nic nie moge znaleźć, a przegryzać się przez fora nie mam siły.. Bawił się ktoś tym? BTW:fajny sofcik:) Pozdro!
Kuba Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 A próbowłeś z dds-em? Battlefield używa alphy w mapie color w dds dxt_5
Levus Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 Ok, alpha wchodzi z kanalu zapisanego w tga, nie zapisało mi wczoraj kanału:/ Ale tylko 1-bitowa, nie ma innego supportu oprócz jakichś udziwnień, tzn np. blending przez caly obiekt..
Gość Marioza Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 ten xnormal to troche taki egoztyczny jest, oprocz tego co piszesz o problemach z alfą, nie suportuje zdaje sie wiecej niz jednej textury dla jednego obiektu i ma limit dla hi poly zdaje sie 1 czy 1,5 mln poly przy wypalaniu normali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się