Skocz do zawartości

Pytanie: xnormal alpha opacity transparency itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hey ho!

 

Już pytałem w innym wątku, ale może tu ktoś bardziej zauważy.

 

Jak użyć w xnormalu mapy alpha? Jak ją mam przypisać?

Slotu nie ma, z alpha channelu z diffuse tga nie łapie na różne sposoby wyświetlania, może ja o czymś nie wiem, nic nie moge znaleźć, a przegryzać się przez fora nie mam siły..

 

Bawił się ktoś tym?

BTW:fajny sofcik:)

 

Pozdro!

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok, alpha wchodzi z kanalu zapisanego w tga, nie zapisało mi wczoraj kanału:/

Ale tylko 1-bitowa, nie ma innego supportu oprócz jakichś udziwnień, tzn np. blending przez caly obiekt..

Gość Marioza
Napisano

ten xnormal to troche taki egoztyczny jest, oprocz tego co piszesz o problemach z alfą, nie suportuje zdaje sie wiecej niz jednej textury dla jednego obiektu i ma limit dla hi poly zdaje sie 1 czy 1,5 mln poly przy wypalaniu normali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności