Napisano 19 Czerwiec 200717 l Hey ho! Już pytałem w innym wątku, ale może tu ktoś bardziej zauważy. Jak użyć w xnormalu mapy alpha? Jak ją mam przypisać? Slotu nie ma, z alpha channelu z diffuse tga nie łapie na różne sposoby wyświetlania, może ja o czymś nie wiem, nic nie moge znaleźć, a przegryzać się przez fora nie mam siły.. Bawił się ktoś tym? BTW:fajny sofcik:) Pozdro!
Napisano 19 Czerwiec 200717 l A próbowłeś z dds-em? Battlefield używa alphy w mapie color w dds dxt_5
Napisano 19 Czerwiec 200717 l Autor Ok, alpha wchodzi z kanalu zapisanego w tga, nie zapisało mi wczoraj kanału:/ Ale tylko 1-bitowa, nie ma innego supportu oprócz jakichś udziwnień, tzn np. blending przez caly obiekt..
Napisano 19 Czerwiec 200717 l ten xnormal to troche taki egoztyczny jest, oprocz tego co piszesz o problemach z alfą, nie suportuje zdaje sie wiecej niz jednej textury dla jednego obiektu i ma limit dla hi poly zdaje sie 1 czy 1,5 mln poly przy wypalaniu normali
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto