Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hey ho!

 

Już pytałem w innym wątku, ale może tu ktoś bardziej zauważy.

 

Jak użyć w xnormalu mapy alpha? Jak ją mam przypisać?

Slotu nie ma, z alpha channelu z diffuse tga nie łapie na różne sposoby wyświetlania, może ja o czymś nie wiem, nic nie moge znaleźć, a przegryzać się przez fora nie mam siły..

 

Bawił się ktoś tym?

BTW:fajny sofcik:)

 

Pozdro!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A próbowłeś z dds-em? Battlefield używa alphy w mapie color w dds dxt_5

Napisano
  • Autor

Ok, alpha wchodzi z kanalu zapisanego w tga, nie zapisało mi wczoraj kanału:/

Ale tylko 1-bitowa, nie ma innego supportu oprócz jakichś udziwnień, tzn np. blending przez caly obiekt..

Napisano

ten xnormal to troche taki egoztyczny jest, oprocz tego co piszesz o problemach z alfą, nie suportuje zdaje sie wiecej niz jednej textury dla jednego obiektu i ma limit dla hi poly zdaje sie 1 czy 1,5 mln poly przy wypalaniu normali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności