Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hey ho!

 

Już pytałem w innym wątku, ale może tu ktoś bardziej zauważy.

 

Jak użyć w xnormalu mapy alpha? Jak ją mam przypisać?

Slotu nie ma, z alpha channelu z diffuse tga nie łapie na różne sposoby wyświetlania, może ja o czymś nie wiem, nic nie moge znaleźć, a przegryzać się przez fora nie mam siły..

 

Bawił się ktoś tym?

BTW:fajny sofcik:)

 

Pozdro!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A próbowłeś z dds-em? Battlefield używa alphy w mapie color w dds dxt_5

Napisano
  • Autor

Ok, alpha wchodzi z kanalu zapisanego w tga, nie zapisało mi wczoraj kanału:/

Ale tylko 1-bitowa, nie ma innego supportu oprócz jakichś udziwnień, tzn np. blending przez caly obiekt..

Napisano

ten xnormal to troche taki egoztyczny jest, oprocz tego co piszesz o problemach z alfą, nie suportuje zdaje sie wiecej niz jednej textury dla jednego obiektu i ma limit dla hi poly zdaje sie 1 czy 1,5 mln poly przy wypalaniu normali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.