Napisano 25 Listopad 200321 l jak zrobic przyciski w komorce, wiem ze bevelem i extrudem ale jak dopasowac siatke zebym mial odpowiedniego ksztaltu polygony? bo jak ruszam vertexy , uzywam chamfera albo robie cut to efekt niejest najlepszy...
Napisano 25 Listopad 200321 l Heh, obrazek musisz umiescic na serwerze, a nie podawac sciezke na swoim kompie;)
Napisano 25 Listopad 200321 l Autor hmmmm teraz juz niemam sily meczyc sie z tym , poproboje z osobnymi obiektami jutro.. thx
Napisano 26 Listopad 200321 l Autor heh sukces :] teraz tylko zastanawiam sie jak w miare prosty i szybki sposob zrobic rowki wokol tych guzikow :]
Napisano 26 Listopad 200321 l Hmm.. boolean odpada. Mozesz albo oszukac z poziomu textury, albo uzyc Displacement, co jest chyba najlepszym rozwiazaniem (nie korzystalem nigdy, wiec moze sie myle;) ).
Napisano 27 Listopad 200321 l Ma problem z modelowaniem, wiec watek jest tutaj. Gdy bedzie chcial, przeniesiemy do WiPa. P.S. Zmienilem temat na troche konkretniejszy.
Napisano 27 Listopad 200321 l Boleany zniszcza siatke i nie bedzie mozna meshsmooth pewnie rzucic, lepiej kazdy rowek wymodelowac oddzielnie.
Napisano 27 Listopad 200321 l Autor ech wlasnie przez 2 godz sie meczylem z ekranem... niewiem jak zrobic rowki , bo jak robie cutem i extrude potem , to przy mesh smooth siatka na krawedziach komorki jest gestsza i przez to mesh smooth roznie wygladza w roznych miejscach (jak rowki sa blisko krawedzi to krawedz jest \"ostrzejsza\")