Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak zrobic przyciski w komorce, wiem ze bevelem i extrudem ale jak dopasowac siatke zebym mial odpowiedniego ksztaltu polygony?

bo jak ruszam vertexy , uzywam chamfera albo robie cut to efekt niejest najlepszy...

 

 

 

 

 

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh, obrazek musisz umiescic na serwerze, a nie podawac sciezke na swoim kompie;)

Napisano
  • Autor

hmmmm teraz juz niemam sily meczyc sie z tym , poproboje z osobnymi obiektami jutro.. thx

Napisano
  • Autor

heh sukces :] teraz tylko zastanawiam sie jak w miare prosty i szybki sposob zrobic rowki wokol tych guzikow :]

zz.jpg

Napisano

Hmm.. boolean odpada. Mozesz albo oszukac z poziomu textury, albo uzyc Displacement, co jest chyba najlepszym rozwiazaniem (nie korzystalem nigdy, wiec moze sie myle;) ).

Napisano

Ma problem z modelowaniem, wiec watek jest tutaj. Gdy bedzie chcial, przeniesiemy do WiPa.

 

P.S. Zmienilem temat na troche konkretniejszy.

Napisano

Boleany zniszcza siatke i nie bedzie mozna meshsmooth pewnie rzucic, lepiej kazdy rowek wymodelowac oddzielnie.

Napisano
  • Autor

ech wlasnie przez 2 godz sie meczylem z ekranem...

niewiem jak zrobic rowki , bo jak robie cutem i extrude potem , to przy mesh smooth siatka na krawedziach komorki jest gestsza i przez to mesh smooth roznie wygladza w roznych miejscach (jak rowki sa blisko krawedzi to krawedz jest \"ostrzejsza\")

 

hmmm.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności