Skocz do zawartości

Animacja w 3ds max 8 a Flash 8


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam pewien problem otóż zrobiłem sobie animacje w 3ds max i teraz mój problem jest taki ze w jakim formacie(tak zeby mozna było zaimportowac do 3ds maxa z tego co wiem to chyba png) i w jaki sposób ją zapisac zeby nie było tła z 3ds max tylko same obiekty z 3ds bo chce ją do flasha zaimporotwac a tam jest białe (i takie tło ma tam byc) bo zazwyczaj jak sie renderuje w maxie to tło jest szare ;/ Prosze o pomoc profesionalistów czyli całe forum max3d :P:P:P

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mocno zagmatwane to Twoje pytanie :D

Raz piszesz, że chcesz importować do maxa... potem, że do flasha... sam już nie wiem co chcesz robić... więc po kolei.

 

Jeśli masz scenę 3d i chcesz ją wyrenderować z białym tłem to wchodzisz do zakładki Rendering/Environment ... i zmieniasz tło (Background) na białe.

 

Jeśli chcesz aby tło było przezroczyste to renerujesz do sekwencji tga z kanałem alfa (32 bit)...

 

Jeśli chodzi o import do maxa to łyknie prawie każdy format 2d... jpg,bmp,psd,tga,avi,mov, bla bla bla.....

 

Jeśli chodzi o import do Flasha

z białym tlem, to podobnie jak wyżej.. większość dostępnych formatów 2d.

 

No i import do flasha bez tła to faktycznie najlepiej się sprawdzi png.

 

Podejrzewam, że chodziło Ci właśnie o sekwencję png, skoro chcesz zaimportować do maxa same modele bez tła...

 

Ale taka sekwencja plików png bez kompresji będzie sporo ważyła. Animacje pod strony www przeważnie wymagają optymalizacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności