Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć jest to mój pierwszy samochód robiony samodzielnie bez żadnych tutków itp a ponieważ uwielbiam Skyline'a to właśnie ten samochód modeluje

oto efekty kilkugodzinnej pracy : siatka na 2 screenie jest taka gęsta bo dałem symmetry ale w końcowej fazie prawdopodobnie dam mirror... czekam na opinie i cenne wskazówki ]:>

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

lol.. ja jeszcze nie bralem sie za tego typu projekty... z ciekawosci spytam. z czego zrobiles przod ? wymodelowales z boxa czy jak ? podoba mi sie :)

Napisano

Jeśli model z modyfikatorem MS przekonwertowałeś do Edit poly to już po imprezie cofnąć sie tego nie da (chodzi mi o formę dokładnie taką jak przed połączeniem)

 

Co do modelu jest średnio go widzę. Póki co jest straszni krzywo, musisz poprzesuwać trochę vertex'ów. Taka rada, jak modelujesz fragment (np. przedni spojler) to sprawdzaj sobie non stop czy równo układasz siatkę. Przyglądaj się z różnych kątów. Poza tym radzę przestudiować sobie siateczki forumowych master'ów od samochodów (przeglądać starsze WIP'y) wieele sie można z nich nauczyć. Sam tak zaczynałem :)

Napisano

Symmetry i mirror da ci taką samą siatke w efekcie końcowym...więc to nie ma znaczenia!Twoja siatka jest po prostu mocno za gesta.Jak na moje oko to bym zabrał sie za to jeszcze raz...posmakowałeś już z czym to sie je więc teraz zrób to od nowa i nie popełnij starych błędów!Nie zrażaj się i pracuj dalej!Powodzenia:)

Napisano

Wpadnij do mnie na www, mam tam siateczki Skyline'a z mojego projektu. Moze beda ci pomocne bo samochod latwy nie jest :) Nie sa idealne ale juz nie mialem wtedy sily do niego hehe :)

pozdro i powodzenia z tym klasykiem

Napisano

swinger76 no niewiem jak dalem mirror to poprostu kopiuje mi mi prawa czesc i odbija a jak symmetry to dodatkowo strasznie zageszcza siatke tak jak bym dal ze 3xMSmoth

Robertus dzieki za te siatki to mi bardzo pomaga :)

Napisano

bo powielasz stary smooth....jak już wcześniej wyszło zawaliłes stos mesh smoothcie i zostało ci samo edit poly...i teraz jak dasz mesh smooth po symmetry jeszcze raz to ci zagesci jeszcze raz siatke...samo symmetry niz z siatka nie robi poza odbiciem jej i zweldowaniem ewentualnie na zejsciu połówek...więc ułatwia bardzo sprawe i jest moim zdaniem w tak symetrycznych obiektach bardzo przydatne...bardziej niż mirror....ale jak to mówi któryś z forumowiczów...."ja się nie znam":)

Napisano

ok troche poprostowalem siatke na masce wydaje mi sie ze jest ok ale jak cos zauwazycie to mowcie ;] aha tak sie zastanawiam czy nieprzedobrzylem w tym miejscu z chamferem ;] ps na tyl niepatrzcie bo tam nic nierobilem poza wyciagnieciem plane'a ;]

Napisano

poprzeczka pod grillem woła o pomste do nieba i wygląda jakby ją klepał Pan MIetek po dwóch sikaczach....masz tam za duzo poly i to bardzo ciężko utrzymać proste....zredukuj tam liczbe poly:)a co chamfera to jak popatrze na refki to może coś napisze:))

Napisano

Sorki ze się nie odzywałem...ale miałem problemy z kompem i gdzieś mi wcięło model :( na szczęście odzyskałem pliki i oto jest :)

 

85402870ds0.th.jpg94399215np4.th.jpg89951470id0.th.jpg22575909wu3.th.jpg

73012198kp8.th.jpg18143453it4.th.jpg53852398wf5.th.jpg15847317re0.th.jpg

 

Jeszcze sporo mu brakuje ale pracuje nad tym ]:>

Napisano

tak wiem o tym ;] właśnie prostuje...

mam takie pytanie czy da sie jakoś wyciąć obiekt w objekcie bez zagęszczania siatki ?? bo bolean straaaaasznie mi ja szatkuje...

Napisano

osiris85 dzieki za oferte :) ale juz sobie poradzilem.

jutro postaram sie dac "wyrownany" modelik

oraz siateczki ;]

ps. co polecacie do "wytłaczania" napisow na karoserii poza boleanem o ile jest cos innego ;]

Napisano

z totalnego braku czasu musialem wstrzymac prace nad modelem jednak jak tylko moge to staram sie go robic wiec wybaczcie mi ze troche sie wleke...

zrobilem intercooler oraz nowe hamulce(juz z zaciskami) i felgi :) ktore w koncu sa bardziej prawdziwe od poprzednich :D ale pojawil mi sie problem a mianowicie wywala mi blad przy renderowaniu modelu o zbyt duzej ilosci face'ów troche mnie to dziwi bo ilosc sie zmniejszyla bo kola nie sa juz tak geste :| czy to moze byc wina tego ze zainstalowalem viste i maxa 2008 ?? a wczesniej pracowalem na xp i maxie 9 ?? bede wdzieczny za pomoc

dozucam jeszcze screena modelu z nowymi czesciami i siateczke ;]

 

69481761kp5.th.jpg83243026pw2.th.jpg222ie8.th.jpg

111mx6.th.jpg333ub5.th.jpg444ir9.th.jpg

777sr8.th.jpg555xy4.th.jpg

Napisano

ok czas na maly update ;]

co do modelu to wydaje mi sie ze jest skonczony i przyszedl czas na texturki i jakas scenke co do ktorej niemam kompletnie pomyslu...Jesli macie jakies zastrzezenia badz sugestie dotyczace scenki texturek lub samego modelu to mowcie bede wdzieczny za kazda wskazowke :)

17106983bn7.th.jpg58137365sj4.th.jpg30954480wr3.th.jpg43153762nr0.th.jpg

10iv8.th.jpg93544886hk7.th.jpg

58487160tq3.th.jpg91814543id6.th.jpg62556995pr9.th.jpg85189294sj0.th.jpg

Napisano

witam:)

moze sie nie znam ale przydaloby sie poprawic tam gdzie zaznaczylem:

 

17106983bn7aw6.th.jpg

30954480wr3ri2.th.jpg

58137365sj4ch5.th.jpg

 

p.s. jesli bys potrzebowal wycieraczek moge ci udostepnic od mojego forda:)

Napisano

heh dzieki postaram sie poprawic to co zaznaczone i dorobic to czego niema a co do wycieraczek to szczerze mowiac zapomnialem o nich ;P

dzieki za oferte ale chce wszystko zrobic sam ;)

ps co do tylnego zderzaka to jak wroce do domu to zapodam dobre zblizenie tego obszaru bo tam sie sporo czasu bawilem i to jest najlepszy efekt jaki udalo mi sie osiagnac

mam nadzieje ze podpowiecie jak ta rozwiacac

 

daje screena siatek bez i z MS tych brzydkich wypuklosci na zderzaku jakies propocycje ??

11ea8.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności