Napisano 25 Czerwiec 200717 l witam... chcialem stworzyc temat o moim projekcie, ktory przedstawiac ma golf'a IV . to moj pierwszy projekt tego typu. jeszcze nie robilem samochodow a ze jestem poczatkujacym uzytkownikiem nie wiem czy uda mi sie ten projekt skonczyc, jednakze chcem zaczac robic samochod. tutaj daje refki z ktorych bede korzystal: a oto co udalo mi sie narazie zrobic: to narazie tyle... pozniej moze uda mi sie stworzyc przod samochodu, choc narazie ucze sie dopiero robic takie rzeczy.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l IMO za dużo poly jest w tym wydechu, tego i tak nie będzie widać. Chyba że chcesz go jakoś wyeksponować (choć nie przychodzi mi na myśl jakiś sensowny pomysł)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor nie nie... tego nie bedzie widac.. tylko wydech sam bedzie widac... zrobilem tak bo mialem takiego refka :P chodzilo mi o to zeby zobaczyc na jakiej szer. bedzie to wszystko.. no i zeby bylo cos widac za kratka w body kit. :P
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Czekaj bo ja nie wiem czy dobrze rozumiem że modelujesz tylko z tych zdjęć? Chyba masz ustawione blueprint'ty? Na nich możesz nanieść miejsce wydechu i nie ma problemu. Niczym sie nie przejmujesz tylko modelujesz :)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Wydech na tej refce na pewno jest szerszy i nieco lepiej sie prezentuje...ale od czegoś trzeba było zacząć....a co do sposobu zaprezentowania to sa dwa...przewrócone auto:) albo w warsztacie na podnoścniku!:)POwodzenia:)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor i juz na poczatku mam problem.... mam tak: a chcem miec tak: nie chcem zeby widac bylo calego plejna tylko jako przezroczystego. ze tylko linie widac... jak klikam F3 na dowolnej perspektywie front, top czy cos innego to albo jest jak na pierwszym albo wszedzie sa linie. na blue princie i na plejnie i nic wtedy nie widac. blue printa dalem na plejna jednego a drugim chcialem przesuwac wertexy . chyba ze inaczej sie to robi ? licze na jakas pomoc .
Napisano 25 Czerwiec 200717 l w material editor(m)w materiale zaznacz wire i nadaj go na obiekt czyli na samochod :)(nie na blueprinty)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor mam pytanie.. jak extrudowac plejna ? widze opcje extrude ale jak cos wpisuje to tylko sie obszar zaznaczenia powieksza a plejn ma ta sama grubosc.. a musze chyba wyciagnac troche zeby jakas grubosc byla... tak mi sie wydaje. chyba ze nie jest to potrzebne to powiedzcie :P nigdy nie modelowalem samochodow :P
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Extrudować plane? Nie wiem czy o to ci chodzi, ale możesz zaznaczyć krawędź przytrzymać shift i przeciągnąc ile chcesz i w która stronę. Chyba o to ci chodzi.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor kurde.. myslalem ze to bedzie prostsze a jednak nie... sciagnalem blue printa w swietnej jakosci podaje te rozmiary w plejnie, daje jako teksture i kicha.. jakosc taka ze chce sie plakac. chyba narazie zaprzestane robienie samochodu do czasu az sie naucze robic jakis marny samochodzik.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l kurde.. myslalem ze to bedzie prostsze a jednak nie... sciagnalem blue printa w swietnej jakosci podaje te rozmiary w plejnie, daje jako teksture i kicha.. jakosc taka ze chce sie plakac. chyba narazie zaprzestane robienie samochodu do czasu az sie naucze robic jakis marny samochodzik. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor sorki ze nie edytuje ale pewnie nikt by nie przeczytal... no wiec pytam: czy bok samochodu mam robic z jednego plejna czy z kilku ?
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Już Ci napisałem, dajesz jednego plane, układasz go na jakimś kawałku np. błotnika, następnie z shiftem przeciągasz krawędź i powstaję ci następny kwadracik połączony z tym poprzednim. Wiesz co, obejrzyj sobie tego tutka http://www.3d-palace.com/index.php?page=tut1 to ci troche rozjaśni modelowanie.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l heaven jesli ta fotka przy pytaniu o przezroczystosc pokazuje plane'a z ktorego robisz to tam sporo za gesta siatke... obejrzyj tutejszy dzial tutorials jest kilka tutoriali na temat furek ;] ps tej wydech to kilka elementow czy 1 ?? tak pytam z ciekawosci ]:>
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor kilka elementow... zaraz poszukam cos o siatkach.. bo wlasnie nie wiem ile powinno byc . pobawie sie pozniej bo burza jest. kurcze.. nic nie moge znalesc :/
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor udalo mi sie zrobic takie cos: wiem ze malo dokladne ale moze nastepnym razem bedzie lepiej... kombinuje moze cos zrobie jeszcze zaraz
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Jeśli miał bym być złośliwy to napisał bym żebyś to zrobił to od początku. Ale zamiast tak pisać dam ci kilka rad. Po pierwsze z twojego starego siga pamiętam że przygodę z 3d rozpoczełeś stosunkowo niedawno. Z tego wynika że masz niewielkie umiejętności (to nie jest złośliwość tylko stwierdzam fakt) i bierzesz sie za coś co jest bardzo trudne (modelowanie samochodu). To ci powie każdy. Z reszta pamiętam swoje początki i wiem że ambicji nie brakuje. Po prostu zacznij robi proste rzeczy, nabierz obycia z programem, i dużo dużo czytaj. Zaręczam że w przeciągu tygodnia zobaczysz pozytywne efekty. Po drugie jeśli jednak masz w sobie ogromne pokłady samozaparcia to zacznij oglądać videotutki (np nielot007, zrobił świetny tutek o modelowaniu Evo) bez tego nawet nie będziesz wiedział jak sie to tego zabrać. Pozdro
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor ok... spoko... tak jak juz pisalem na poczatku.. nie bylem pewien czy skoncze samochod czy zrobie go kiedy indziej... trzeba bedzie sciagnac ten tutek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto