Skocz do zawartości

Wiz: Pokój pisarski


Adjes

Rekomendowane odpowiedzi

a więc na początku muszę powiedzieć, że zabrałem się do 3d po dłuugiej przerwie i mało pamiętałem, a więc formalnie można uznać, że jest to moja pierwsza praca, z założenia ma przedstawiać niewielki pokój, na razie wymodelowałem jedynie główne rzeczy, a takie szczegóły jak książki i kwiatki etc zrobię potem. Zaznaczam, że jestem początkujący. Teraz przejdę do rzeczy, chciałem scenę wyrenderować w mental rayu, jako materiał szyb okna ustawił Architectural -> Glass i za okno dałem Skylight. Po wyrenderowaniu zrobiła się trochę taka kaszana na obiektach i pod ścianami, oto screen (sorry, że wrzuta ale is mulił):

 

http://www.wrzuta.pl/obraz/ak7HF4dKe0/pokoikrend1

 

te białe prostokąty między ścianami to wynik chyba niezbyt dokładnego poukładania ich, ale nie sądzę, aby były źródłem tego syfu na całym renderze ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hmm, no w sumie wrzuta tak formatuje te obrazki, że bez kliknięcia na nie zawsze zobaczy się syf ;] no i modele rzeczywiście są cienkie, ale specjalnie dla Ciebie zrobię w jpg i wrzucę:

 

http://img120.imageshack.us/img120/9164/pokojrenderaj4.jpg

 

a, i te syfy są w maxie też po renderze, nie tworzą się po zapisaniu w jakimś formacie

 

jasiek311 Vray jest z tego co wiem komercyjny? ale nic, zobaczę ;p...

 

down: zapewnie przez to, że nie umiem za bardzo renderować w mental rayu ;], może spróbuję potem w Vray, ale poczekam teraz, może ktoś poradzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc czekam aż ktoś znajdzie rozwiązanie problemu takiej ujowej jakości ;

 

em.... wydaje mi się że to ty powinieneś znaleść to rozwiązanie. I nie widze sensu żebyś łapał się za vraya skoro nawet światła nie umiesz włączyć. Może zacznij od F1 i poszukaj tam sobie "lighting"

Odnośnik do komentarza