Adjes Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 a więc na początku muszę powiedzieć, że zabrałem się do 3d po dłuugiej przerwie i mało pamiętałem, a więc formalnie można uznać, że jest to moja pierwsza praca, z założenia ma przedstawiać niewielki pokój, na razie wymodelowałem jedynie główne rzeczy, a takie szczegóły jak książki i kwiatki etc zrobię potem. Zaznaczam, że jestem początkujący. Teraz przejdę do rzeczy, chciałem scenę wyrenderować w mental rayu, jako materiał szyb okna ustawił Architectural -> Glass i za okno dałem Skylight. Po wyrenderowaniu zrobiła się trochę taka kaszana na obiektach i pod ścianami, oto screen (sorry, że wrzuta ale is mulił): http://www.wrzuta.pl/obraz/ak7HF4dKe0/pokoikrend1 te białe prostokąty między ścianami to wynik chyba niezbyt dokładnego poukładania ich, ale nie sądzę, aby były źródłem tego syfu na całym renderze ;/
piksar Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 do linku dopisac : .jpg słabe modele, proporcje do poprawy
jasiek311 Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 nie mozesz edytowac posta? :D niewygodne to...:P edit, Piksar myslalem,ze to Twoja praca na poczatku ... ale zwias :D no sciany do poprawy na pewno- niedokladne modelowanie ... pracuj, pracuj przesiadz sie na Vraya ;)
Adjes Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Napisano 29 Czerwiec 2007 hmm, no w sumie wrzuta tak formatuje te obrazki, że bez kliknięcia na nie zawsze zobaczy się syf ;] no i modele rzeczywiście są cienkie, ale specjalnie dla Ciebie zrobię w jpg i wrzucę: http://img120.imageshack.us/img120/9164/pokojrenderaj4.jpg a, i te syfy są w maxie też po renderze, nie tworzą się po zapisaniu w jakimś formacie jasiek311 Vray jest z tego co wiem komercyjny? ale nic, zobaczę ;p... down: zapewnie przez to, że nie umiem za bardzo renderować w mental rayu ;], może spróbuję potem w Vray, ale poczekam teraz, może ktoś poradzi
Nerwer Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Wydaje mi się że klamka na oknie jest za wysoko. W sumie to nie zbyt estetycznie to wszystko wygląda... Ale zobaczymy jak to się skończy;]
Adjes Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Napisano 29 Czerwiec 2007 A więc czekam aż ktoś znajdzie rozwiązanie problemu takiej ujowej jakości ;
mirach Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 A więc czekam aż ktoś znajdzie rozwiązanie problemu takiej ujowej jakości ; em.... wydaje mi się że to ty powinieneś znaleść to rozwiązanie. I nie widze sensu żebyś łapał się za vraya skoro nawet światła nie umiesz włączyć. Może zacznij od F1 i poszukaj tam sobie "lighting"
heaven Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 takie sobie :P ale lepsze niz zadne... ja tez sie dopiero ucze . zycze powodzenia w dalszym etapie projektu
nextgen Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Niezbyt; za ciemno tu masz. Dobrze oświetl scene, bo przez to wszystko traci na jakości.
nextgen Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 P.S. widać niedociągnięcia w ścianach, masz je ulozone nie równo, popracuj nad tym, światlo przenika prez ściany.
Adjes Napisano 1 Lipiec 2007 Autor Napisano 1 Lipiec 2007 oto kolejny render wykonany w mental rayu, ale chyba przesiądę się na vraya i spróbuję się nim pobawić. http://img182.imageshack.us/img182/271/foshizzleje2.png zastanawiam się też czy zacząć dobrze oświetlać i teksturować, czy jeszcze coś dodać albo poprawić?
Adjes Napisano 1 Lipiec 2007 Autor Napisano 1 Lipiec 2007 skoro tak mówisz ;].. anyway, co waszym zdaniem można byłoby poprawić lub dodać, albo ulepszyć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się