Napisano 29 Czerwiec 200717 l a więc na początku muszę powiedzieć, że zabrałem się do 3d po dłuugiej przerwie i mało pamiętałem, a więc formalnie można uznać, że jest to moja pierwsza praca, z założenia ma przedstawiać niewielki pokój, na razie wymodelowałem jedynie główne rzeczy, a takie szczegóły jak książki i kwiatki etc zrobię potem. Zaznaczam, że jestem początkujący. Teraz przejdę do rzeczy, chciałem scenę wyrenderować w mental rayu, jako materiał szyb okna ustawił Architectural -> Glass i za okno dałem Skylight. Po wyrenderowaniu zrobiła się trochę taka kaszana na obiektach i pod ścianami, oto screen (sorry, że wrzuta ale is mulił): http://www.wrzuta.pl/obraz/ak7HF4dKe0/pokoikrend1 te białe prostokąty między ścianami to wynik chyba niezbyt dokładnego poukładania ich, ale nie sądzę, aby były źródłem tego syfu na całym renderze ;/
Napisano 29 Czerwiec 200717 l nie mozesz edytowac posta? :D niewygodne to...:P edit, Piksar myslalem,ze to Twoja praca na poczatku ... ale zwias :D no sciany do poprawy na pewno- niedokladne modelowanie ... pracuj, pracuj przesiadz sie na Vraya ;)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor hmm, no w sumie wrzuta tak formatuje te obrazki, że bez kliknięcia na nie zawsze zobaczy się syf ;] no i modele rzeczywiście są cienkie, ale specjalnie dla Ciebie zrobię w jpg i wrzucę: http://img120.imageshack.us/img120/9164/pokojrenderaj4.jpg a, i te syfy są w maxie też po renderze, nie tworzą się po zapisaniu w jakimś formacie jasiek311 Vray jest z tego co wiem komercyjny? ale nic, zobaczę ;p... down: zapewnie przez to, że nie umiem za bardzo renderować w mental rayu ;], może spróbuję potem w Vray, ale poczekam teraz, może ktoś poradzi
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Wydaje mi się że klamka na oknie jest za wysoko. W sumie to nie zbyt estetycznie to wszystko wygląda... Ale zobaczymy jak to się skończy;]
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor A więc czekam aż ktoś znajdzie rozwiązanie problemu takiej ujowej jakości ;
Napisano 29 Czerwiec 200717 l A więc czekam aż ktoś znajdzie rozwiązanie problemu takiej ujowej jakości ; em.... wydaje mi się że to ty powinieneś znaleść to rozwiązanie. I nie widze sensu żebyś łapał się za vraya skoro nawet światła nie umiesz włączyć. Może zacznij od F1 i poszukaj tam sobie "lighting"
Napisano 29 Czerwiec 200717 l takie sobie :P ale lepsze niz zadne... ja tez sie dopiero ucze . zycze powodzenia w dalszym etapie projektu
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Niezbyt; za ciemno tu masz. Dobrze oświetl scene, bo przez to wszystko traci na jakości.
Napisano 30 Czerwiec 200717 l P.S. widać niedociągnięcia w ścianach, masz je ulozone nie równo, popracuj nad tym, światlo przenika prez ściany.
Napisano 1 Lipiec 200717 l Autor oto kolejny render wykonany w mental rayu, ale chyba przesiądę się na vraya i spróbuję się nim pobawić. http://img182.imageshack.us/img182/271/foshizzleje2.png zastanawiam się też czy zacząć dobrze oświetlać i teksturować, czy jeszcze coś dodać albo poprawić?
Napisano 1 Lipiec 200717 l Autor skoro tak mówisz ;].. anyway, co waszym zdaniem można byłoby poprawić lub dodać, albo ulepszyć?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto