Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

a więc na początku muszę powiedzieć, że zabrałem się do 3d po dłuugiej przerwie i mało pamiętałem, a więc formalnie można uznać, że jest to moja pierwsza praca, z założenia ma przedstawiać niewielki pokój, na razie wymodelowałem jedynie główne rzeczy, a takie szczegóły jak książki i kwiatki etc zrobię potem. Zaznaczam, że jestem początkujący. Teraz przejdę do rzeczy, chciałem scenę wyrenderować w mental rayu, jako materiał szyb okna ustawił Architectural -> Glass i za okno dałem Skylight. Po wyrenderowaniu zrobiła się trochę taka kaszana na obiektach i pod ścianami, oto screen (sorry, że wrzuta ale is mulił):

 

http://www.wrzuta.pl/obraz/ak7HF4dKe0/pokoikrend1

 

te białe prostokąty między ścianami to wynik chyba niezbyt dokładnego poukładania ich, ale nie sądzę, aby były źródłem tego syfu na całym renderze ;/

 

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie mozesz edytowac posta? :D niewygodne to...:P

 

edit, Piksar myslalem,ze to Twoja praca na poczatku ... ale zwias :D

 

no sciany do poprawy na pewno- niedokladne modelowanie ...

 

pracuj, pracuj

 

przesiadz sie na Vraya ;)

Napisano
  • Autor

hmm, no w sumie wrzuta tak formatuje te obrazki, że bez kliknięcia na nie zawsze zobaczy się syf ;] no i modele rzeczywiście są cienkie, ale specjalnie dla Ciebie zrobię w jpg i wrzucę:

 

http://img120.imageshack.us/img120/9164/pokojrenderaj4.jpg

 

a, i te syfy są w maxie też po renderze, nie tworzą się po zapisaniu w jakimś formacie

 

jasiek311 Vray jest z tego co wiem komercyjny? ale nic, zobaczę ;p...

 

down: zapewnie przez to, że nie umiem za bardzo renderować w mental rayu ;], może spróbuję potem w Vray, ale poczekam teraz, może ktoś poradzi

Napisano

Wydaje mi się że klamka na oknie jest za wysoko.

W sumie to nie zbyt estetycznie to wszystko wygląda...

Ale zobaczymy jak to się skończy;]

Napisano
  • Autor

A więc czekam aż ktoś znajdzie rozwiązanie problemu takiej ujowej jakości ;

Napisano
A więc czekam aż ktoś znajdzie rozwiązanie problemu takiej ujowej jakości ;

 

em.... wydaje mi się że to ty powinieneś znaleść to rozwiązanie. I nie widze sensu żebyś łapał się za vraya skoro nawet światła nie umiesz włączyć. Może zacznij od F1 i poszukaj tam sobie "lighting"

Napisano

takie sobie :P ale lepsze niz zadne... ja tez sie dopiero ucze . zycze powodzenia w dalszym etapie projektu

Napisano

Niezbyt; za ciemno tu masz. Dobrze oświetl scene, bo przez to wszystko traci na jakości.

Napisano

P.S. widać niedociągnięcia w ścianach, masz je ulozone nie równo, popracuj nad tym, światlo przenika prez ściany.

Napisano
  • Autor

skoro tak mówisz ;].. anyway, co waszym zdaniem można byłoby poprawić lub dodać, albo ulepszyć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności