Kruku Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Nie wiedziałem gdzie ten wątek zacząć więc wcisnołem go tutaj :P Jak zapisać model z 3ds aby można było go później otworzyć (podejżeć real time ) na innym komputerze bez specjalistycznego oprogramowania. Może jest do tego jakiś plugin? albo zewnętrzny mini programik otwierający otexturowany model?
Matys Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 hmm najlepiej chyba sciagnac jakis darmowy silnik z netu i wyexportowac go tam, bo nie znam zadnego programu przeznaczonego specialnie do czegos takiego:/ darmowy silnik mozesz sciagnac np tutaj http://irrlicht.sourceforge.net/downloads.html
Kuba Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 http://ypuechweb.free.fr/superviewer.html http://www.xnormal.net/ W którymś wątku gutekfiutek też coś wspominał w tym temacie.
evarcha Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 wystarczy zapisać do VRML (Virtual Reality Modeling Language) i każda przegladarka internetowa powinna to otworzyć...
Kruku Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 he VRML nie ma możliwości exportowania dużych detali więc na pewno odpada XD
Eric_Draven Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 są 2 wyjscia. xNormal lub model viewer do dooma3. strone xNormala już dostałeś. z Viewerem do dooma jest ten poroblem ze szukalem eksportera do MD5(format modeli dooma) i wszystkie linki byly martwe. http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=145227 tu Doomowy wiułer
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się