Napisano 2 Lipiec 200717 l Nie wiedziałem gdzie ten wątek zacząć więc wcisnołem go tutaj :P Jak zapisać model z 3ds aby można było go później otworzyć (podejżeć real time ) na innym komputerze bez specjalistycznego oprogramowania. Może jest do tego jakiś plugin? albo zewnętrzny mini programik otwierający otexturowany model?
Napisano 2 Lipiec 200717 l hmm najlepiej chyba sciagnac jakis darmowy silnik z netu i wyexportowac go tam, bo nie znam zadnego programu przeznaczonego specialnie do czegos takiego:/ darmowy silnik mozesz sciagnac np tutaj http://irrlicht.sourceforge.net/downloads.html
Napisano 2 Lipiec 200717 l http://ypuechweb.free.fr/superviewer.html http://www.xnormal.net/ W którymś wątku gutekfiutek też coś wspominał w tym temacie.
Napisano 2 Lipiec 200717 l wystarczy zapisać do VRML (Virtual Reality Modeling Language) i każda przegladarka internetowa powinna to otworzyć...
Napisano 2 Lipiec 200717 l Autor he VRML nie ma możliwości exportowania dużych detali więc na pewno odpada XD
Napisano 3 Lipiec 200717 l są 2 wyjscia. xNormal lub model viewer do dooma3. strone xNormala już dostałeś. z Viewerem do dooma jest ten poroblem ze szukalem eksportera do MD5(format modeli dooma) i wszystkie linki byly martwe. http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=145227 tu Doomowy wiułer
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto