Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak chcę np. postawić jedną figurę na drugą to jej położenie muszę zmieniać i w widoku top, front, left i perspective bo inaczej jak np. zmieniałbym położenie figury tylko w jednym widoku to zawsze potem wyjdzie, że jest ona za daleko, za blisko, nie jest dokładnie nad drugą figurą itd. - czy to normalne - bo jest to kłopotliwe jak trzeba ustawiać położenie figury w 4. widokach ?

 

Jeżeli tworzymy ludka to potem robimy szkielet dla niego żeby mógł się poruszać, a jak to jest w przypadku pojazdów - przecież nie nałożymy na nie ludzkiego szkieletu żeby się poruszały ?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wystarczy generalnie w trzech widokach, albo nawet w dwóch :)

Jak sama nazwa wskazuje, w grafice 3D operujesz w trzech wymiarach.

 

Jeżeli tworzymy ludka to potem robimy szkielet dla niego żeby mógł się poruszać, a jak to jest w przypadku pojazdów - przecież nie nałożymy na nie ludzkiego szkieletu żeby się poruszały ?

Poczytaj o tzw. riggowaniu, czyli przygotowywaniu obiektu do animacji.

Jak się przekonasz, do auta też czasami można stworzyć szkielet.

Napisano

aha czyli dobrze robię, dzięki - a do auta można stworzyć szkielet - tzn. zmodyfikować ludzki szkielet czy nanieść jakoś punkty na auto i szkielet zostanie automatycznie stworzony ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności