Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam prosty model 3d składajacy sie z jednej bryly. W edycji pomagalem sobie duzo teselacja i narobilem mnostwo zbednych wielokatow. Chcialbym przepuscic model przez algorytm ktory usunie wszystkie zbedne wielokaty zachowujac geometrie obiektu. Jak to zrobic?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Imho najlepsze efekty i tak da ręczne usuwanie zbędnej geometrii. Optimize potrafi działać...dziwnie.

 

S.

Napisano

Witam, mam kilka pytań na temat optymalizacji siatki high poly do low poly w 3ds maxie 9. xeav wspomniał o modyfikatorze optimize, Sisio o ręcznym usuwaniu niepotrzebnych krawędzi, werteksów i polygonów. Czy jest jakiś sposób, aby optymalizacja bardzo zagęszczonej siatki przebiegała w miarę szybko? Modyfikator optimize robi wiele dziwnych rzeczy, dzieli i usuwa z jakimś dziwnym algorytmem, co w wyniku daje dosyć widoczną stratę jakości. Ręczne czyszczenie przy bardzo zagęszczonej siatce (ok 60 k face'ów, a mogłoby być gdzieś 20~30k) jest niezmiernie czasochłonne.

 

Zastanawiałem się nad stosowaniem połączonej metody, tj zaznaczenie grupy polygonów i optimize, następnie convert to editable poly i znowu optimize na kolejnej grupie polygonów. Mam takie pytanko, czy znacie jakieś inne metody, które dają najmniejszą stratę jakości, przy najbardziej zoptymalizowanej siatce, lub inne metody optymalizacji siatki? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

Napisano

Wiesz, moim zdaniem to już lepiej wymodelować od nowa model low poly mając oczywiście na polu ten high poly, tak na pewno będzie szybko, bo będziesz widział kształt, siatkę i w ogóle co i jak zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.