Fidiasz Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Witam!! To i ja przylacze sie do zabawy :) dane: 937 tri - bez wiekszej optymalizacji tex 1024x1024 - handmade :P soft: Bleneder i Gimp - czyli gora open-source :) czas pracy: ok 6h z tex 512x512
ognisty Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 nie wygląda to za super... ale mnie się podoba :D taki powiew świeżości :D
Levus Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Nie no, jak na 1000 trisów to jakiś taki kanciasty wyszedł:/ Z 1500 można całą postać ulepić przecież.. Nos od góry posiekałeś a z profilu można się skaleczyć..
Fidiasz Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 ognisty dzieki :P Lewus no mozna mozna :P michlord ano widac widac ale to z powodu wrodzonego lenistwa :P:P Doczytalem regulamin i zmienilem tex na 512 - i wrzucilem screena z ta tex ( ten ostatni ) Powodzenia innym bitownikom :D
zonk Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Popracuj troche bardziej, zobacz, przez teksture przeswituje bialy, bo nie zamalowales siatki, albo w ogole zmapuj glowe jeszcze raz i nie dziel jej na tyle elementow, poprostu uzyj peltmappingu, czy co tam jest w tym blenderze i poprowadz szew przez tyl glowy. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się