Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!

 

To i ja przylacze sie do zabawy :)

 

dane:

 

937 tri - bez wiekszej optymalizacji

tex 1024x1024 - handmade :P

soft: Bleneder i Gimp - czyli gora open-source :)

czas pracy: ok 6h

 

shrek1nc3.jpg

 

shrek2qf3.jpg

 

shrek3zc5.jpg

 

shrek4se8.jpg

 

shrek5xs2.jpg

 

shrek6pl1.jpg

 

z tex 512x512

shrek7rz2.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie no, jak na 1000 trisów to jakiś taki kanciasty wyszedł:/

Z 1500 można całą postać ulepić przecież..

 

Nos od góry posiekałeś a z profilu można się skaleczyć..

Gość michlord
Napisano

Szwy mu widać strasznie :P

Napisano

ognisty dzieki :P

Lewus no mozna mozna :P

michlord ano widac widac ale to z powodu wrodzonego lenistwa :P:P

 

Doczytalem regulamin i zmienilem tex na 512 - i wrzucilem screena z ta tex ( ten ostatni )

 

Powodzenia innym bitownikom :D

Napisano

Popracuj troche bardziej, zobacz, przez teksture przeswituje bialy, bo nie zamalowales siatki, albo w ogole zmapuj glowe jeszcze raz i nie dziel jej na tyle elementow, poprostu uzyj peltmappingu, czy co tam jest w tym blenderze i poprowadz szew przez tyl glowy.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności