Napisano 27 Listopad 200321 l Ten projekt jest jeszcze nie skończony. Trzeba jeszcze w nim zrobić wnętrze, a narazie na to nie mam czasu i nerwów :) Do tego projektu przydałby się PC wyposażony w dwa klocki P4 Xeon 2,66GHz i ponad 1 GB RAM (do obróbki animacji) orac jakaś pożądna karta grafiki typu Wild Cat lub nowy produkt twórców 3DS Max, by można było w miarę szybko obracać projektem, bez czekana na jego odświeżanie. Dlatego taki PC, ponieważ cały projekt jest zbudowany z brył typu sześcian, walec i rura, przez to zawiera bardzo dużą liczbę poligonów. Wiem, że można było by stwożyć ten projekt używając do tego powierzchni sklejalnych, ale ja się w to bawiłem i coś mi nie wychodzi, więc postanowiłem na razie się za to nie brać. ================ >>>>>> ================ Czy ktoś z was nie wie, jak się wykonuje w 3DS Max 4.0 smugę dymu, która się porusza w wygiętej rurze, tak aby nie przebijała ścian tej rury i nie wychodziła poza nią. ================ Jest to mi potrzebne do projektu silnika spalinowego, którego projekt już kończę (będzie to animacja pracy silnika). Tak dla ciekawości: Ten silnik posiada 18 cylindrów w układzie W i jest od samochodu wartego ponad 1 milion EURO (BUGATTI Veyron W18/4).
Napisano 28 Listopad 200321 l Autor - nie porozlazilo ci sie cos na tym przednim spojlerze ? - rejestracja zupelnie do kitu - zrob inne oswietlenie i pokaz bez materialow ( to juz chyba standart :) )
Napisano 28 Listopad 200321 l Te światła i chłodnice do coolera mnie nie przekonują, a tak to luzik. Popraw go troszke.
Napisano 28 Listopad 200321 l hejka bardzo fajny modelik co do twojego pytanka to tez jestem ciekawe bede robil animke samochodu w sumie myslalem o czyms takim ale w tym temacie nie jestem za dobry wiec go jeszcze nie poruszalem a tak woqule jeszcze odnosnie modelu to czy te spoilery nie sa zbty blisko podloza wydaje mi sie iz sa ciut za duze :) ale to moze moje tylko spostrzezenie
Napisano 28 Listopad 200321 l to zalezy czym cchesz robic dym... jezeli nie masz zadnych pluginow to cylindrycal gizmo z atmospheric aparatus, dodajesz w environment settings nie pamietam fire chyba, zmieniasz kolory zeby byl dym a nie ogien i powinno byc dobrze :) aczkolwiek mi sie nie udalo uzyskac zadowalajacego mnie efektu ta metoda :) ale moze ci to pomoze :) do animki moze starczy :)
Napisano 28 Listopad 200321 l koniecznie pokaż siatke i render samochodu bez materiałów jak to było już wspomniane... to czerwone pod samochodem można skasować... a sam projekt podoba się :) pozdro
Napisano 28 Listopad 200321 l Wiggles: ta maska to ma byc pewnie imitacja maskie karbonowej (weglowej). Stosuje sie ja w tuningu gdyz jest lzejsza i wytrzymalsza i wedlug nie ktorych jest fajna:|. A co do podswietlenia to jeszcze musisz sporo poprawic bo jest nie przekonujace. I jeszcze zderzak. Czemu on sie sklada z dwoch czesci gornej i dolnej????:| Pozdro[piwo]
Napisano 28 Listopad 200321 l I jeszcze jedno to uwypuklenie na intercooler jest bardzo slabo widoczne, w glownej mierze przez ten material imitujacy karbon. Po za tym powinna byc czarna i bardziej matowa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto