Anonymous Napisano 27 Listopad 2003 Napisano 27 Listopad 2003 Ten projekt jest jeszcze nie skończony. Trzeba jeszcze w nim zrobić wnętrze, a narazie na to nie mam czasu i nerwów :) Do tego projektu przydałby się PC wyposażony w dwa klocki P4 Xeon 2,66GHz i ponad 1 GB RAM (do obróbki animacji) orac jakaś pożądna karta grafiki typu Wild Cat lub nowy produkt twórców 3DS Max, by można było w miarę szybko obracać projektem, bez czekana na jego odświeżanie. Dlatego taki PC, ponieważ cały projekt jest zbudowany z brył typu sześcian, walec i rura, przez to zawiera bardzo dużą liczbę poligonów. Wiem, że można było by stwożyć ten projekt używając do tego powierzchni sklejalnych, ale ja się w to bawiłem i coś mi nie wychodzi, więc postanowiłem na razie się za to nie brać. ================ >>>>>> ================ Czy ktoś z was nie wie, jak się wykonuje w 3DS Max 4.0 smugę dymu, która się porusza w wygiętej rurze, tak aby nie przebijała ścian tej rury i nie wychodziła poza nią. ================ Jest to mi potrzebne do projektu silnika spalinowego, którego projekt już kończę (będzie to animacja pracy silnika). Tak dla ciekawości: Ten silnik posiada 18 cylindrów w układzie W i jest od samochodu wartego ponad 1 milion EURO (BUGATTI Veyron W18/4).
Anonymous Napisano 28 Listopad 2003 Autor Napisano 28 Listopad 2003 - nie porozlazilo ci sie cos na tym przednim spojlerze ? - rejestracja zupelnie do kitu - zrob inne oswietlenie i pokaz bez materialow ( to juz chyba standart :) )
tomman Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 Te światła i chłodnice do coolera mnie nie przekonują, a tak to luzik. Popraw go troszke.
Predator Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 hejka bardzo fajny modelik co do twojego pytanka to tez jestem ciekawe bede robil animke samochodu w sumie myslalem o czyms takim ale w tym temacie nie jestem za dobry wiec go jeszcze nie poruszalem a tak woqule jeszcze odnosnie modelu to czy te spoilery nie sa zbty blisko podloza wydaje mi sie iz sa ciut za duze :) ale to moze moje tylko spostrzezenie
Quadysz Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 to zalezy czym cchesz robic dym... jezeli nie masz zadnych pluginow to cylindrycal gizmo z atmospheric aparatus, dodajesz w environment settings nie pamietam fire chyba, zmieniasz kolory zeby byl dym a nie ogien i powinno byc dobrze :) aczkolwiek mi sie nie udalo uzyskac zadowalajacego mnie efektu ta metoda :) ale moze ci to pomoze :) do animki moze starczy :)
Quadysz Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 a model fajny tylko oswietlenia w ogole nie ma :| pozdrawiam
Tomson Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 koniecznie pokaż siatke i render samochodu bez materiałów jak to było już wspomniane... to czerwone pod samochodem można skasować... a sam projekt podoba się :) pozdro
blood_brother Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 Wiggles: ta maska to ma byc pewnie imitacja maskie karbonowej (weglowej). Stosuje sie ja w tuningu gdyz jest lzejsza i wytrzymalsza i wedlug nie ktorych jest fajna:|. A co do podswietlenia to jeszcze musisz sporo poprawic bo jest nie przekonujace. I jeszcze zderzak. Czemu on sie sklada z dwoch czesci gornej i dolnej????:| Pozdro[piwo]
blood_brother Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 I jeszcze jedno to uwypuklenie na intercooler jest bardzo slabo widoczne, w glownej mierze przez ten material imitujacy karbon. Po za tym powinna byc czarna i bardziej matowa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się