Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ten projekt jest jeszcze nie skończony. Trzeba jeszcze w nim zrobić wnętrze, a narazie na to nie mam czasu i nerwów :)

Do tego projektu przydałby się PC wyposażony w dwa klocki P4 Xeon 2,66GHz i ponad 1 GB RAM (do obróbki animacji) orac jakaś pożądna karta grafiki typu Wild Cat lub nowy produkt twórców 3DS Max, by można było w miarę szybko obracać projektem, bez czekana na jego odświeżanie.

Dlatego taki PC, ponieważ cały projekt jest zbudowany z brył typu sześcian, walec i rura, przez to zawiera bardzo dużą liczbę poligonów.

Wiem, że można było by stwożyć ten projekt używając do tego powierzchni sklejalnych, ale ja się w to bawiłem i coś mi nie wychodzi, więc postanowiłem na razie się za to nie brać.

================

>>>>>>

================

Czy ktoś z was nie wie, jak się wykonuje w 3DS Max 4.0 smugę dymu, która się porusza w wygiętej rurze, tak aby nie przebijała ścian tej rury i nie wychodziła poza nią.

================

Jest to mi potrzebne do projektu silnika spalinowego, którego projekt już kończę (będzie to animacja pracy silnika).

Tak dla ciekawości:

Ten silnik posiada 18 cylindrów w układzie W i jest od samochodu wartego ponad 1 milion EURO (BUGATTI Veyron W18/4).

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

- nie porozlazilo ci sie cos na tym przednim spojlerze ?

- rejestracja zupelnie do kitu

- zrob inne oswietlenie i pokaz bez materialow ( to juz chyba standart :) )

Napisano

hejka bardzo fajny modelik co do twojego pytanka to tez jestem ciekawe bede robil animke samochodu w sumie myslalem o czyms takim ale w tym temacie nie jestem za dobry wiec go jeszcze nie poruszalem a tak woqule jeszcze odnosnie modelu to czy te spoilery nie sa zbty blisko podloza wydaje mi sie iz sa ciut za duze :) ale to moze moje tylko spostrzezenie

Napisano

to zalezy czym cchesz robic dym... jezeli nie masz zadnych pluginow to cylindrycal gizmo z atmospheric aparatus, dodajesz w environment settings nie pamietam fire chyba, zmieniasz kolory zeby byl dym a nie ogien i powinno byc dobrze :) aczkolwiek mi sie nie udalo uzyskac zadowalajacego mnie efektu ta metoda :)

ale moze ci to pomoze :) do animki moze starczy :)

Napisano

koniecznie pokaż siatke i render samochodu bez materiałów jak to było już wspomniane...

to czerwone pod samochodem można skasować...

a sam projekt podoba się :)

 

pozdro

Napisano

Wiggles: ta maska to ma byc pewnie imitacja maskie karbonowej (weglowej). Stosuje sie ja w tuningu gdyz jest lzejsza i wytrzymalsza i wedlug nie ktorych jest fajna:|.

 

A co do podswietlenia to jeszcze musisz sporo poprawic bo jest nie przekonujace.

 

I jeszcze zderzak. Czemu on sie sklada z dwoch czesci gornej i dolnej????:|

 

Pozdro[piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności