Robertus Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Witam, Jak widac w zalaczonym screenie mam prosty obiekt z nadanym VrayFur. Mam problem z grawitacja. Jesli orientacja obiektu jest w osi Z to oczywiscie jest okej. Lecz potrzebuje zrobic ten obiekt w poziomie ale chcialbym by grawitacja tez przyjela ta transformacje,abym mogl sterowac poziomem grawitacji (wygieciem wlosow) w poziomie. Wiem ze to nie zgodne z fizyka ale niemam pojecia jak zrobic animacje takiej szczotki zorientowanej inaczej niz na os Z. Zmiana orientacji samego 'vrayfur' nic nie daje a zmiany osi dzialania grawitacji nie znalazlem. Kombinuje nad odwroceniem koordynat calego swiata :) ale tez niemam na to koncepcji. Wszystkie wskazowki beda cenne :) dziekuje z gory za pomoc !! Nieco wiekszy screen : http://robart.prv.pl/inne/vfur_b.jpg
Bacry Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 w vray fure jest coś takiego jak bend direction map (RGB) która wskazuje kierunek zagięcia włosa. możesz tam włożyć gradient ramp i animować kolory na suwaku. powinno dać radę.
Shalivan Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Robertus lepiej zmien podpis na zgodny z regulaminem :D bo jak przyjdzie wielki leru the moderator to ci sie dostanie :P
Robertus Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Bacry > dzieki, cos sie zaczyna dziac :) potestuje i postaram sie niedlugo dac odpowiedz. Shalivan > zajme sie tym :]
Robertus Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Bacry > sposób działa, nie daje moze 100% dokładnych rezultatów ale inaczej sie chyba nie dało. wielki dzięki !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się