Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Od niedawna pracuję w 3ds max 8 i mimo paru książek i tutoriali nigdzie nie mogę znaleźć opcji/funkcji ręcznego tworzenia polygonu z wybranych punktów.

 

Nie wiem jak to wyjaśnić... wiec napiszę naprawdę 'po polsku'

 

1.Zaóżmy że mam BOX'a który jak wiadomo ma 8 wierzchołków, przechodzę w tryb edycji Mesh, wybieram Vertex, i usuwam dwa sąsiednie wierzchołki, no i w ten czas pojawia się dziura, znikają dwie ściany... no i chcę tutaj wstawić płaszczyzną, żeby powstał trójkąt z każdej strony zabudowany... czyli chcę połączyć w jedną ścianę te wierzchołki które się łączyły z tymi usuniętymi...

 

2.Albo inaczej, chcę zaznaczyć 4 dowolne punkty i połączyć je w jedną ścianę...

 

Mam nadzieję ze mnie zrozumiecie, nie potrafię inaczej tego wytłumaczyć, z góry przepraszam a to pewnie długie pytanie, oraz dziękuję za odpowiedz :)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 15,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
convert to poly> i w panelu poligonów opcja create

 

Dzięęęęęęęęęęki :D Naprawdę ku*ę czasu tego szukałem :)

Napisano

wiatm znalazlem ten temacikm i mam do niego pytanie gdy chce polaczyc wyskakuje mi info ''Illegal new face'' macie jakis pomysly jakby to obejsc

Napisano

Widocznie geometria jest zła. Wszystkie vertexy muszą się łączyc z następnymi edge'm. Nie wiem jak to wyjasnic po ludzku :/ W każdym badz razie, jeżeli wybierasz vertexy do nowego face'a to pomiedzy nimi nie może być żadnych dziur w siatce. i pamietaj, żeby wybierać je po kolei, zodnie z ruchem wskazowek zegara.

Napisano

Ten drugi obiekt jest dokładną kopią pierwszego jak dobrze widzę w takim wypadku odwróć normalne ścianek ( poligony ) za pomocą flip. A tak w ogóle szybciej będzie użyć funkcji Bridge dla krawędzi ( edge ).

Napisano

LA R :

tak tak wlasnie tak jest jeden kopia drugiego,ale jak zrobie bridge to wychodzi mi cos takiego a chodzilo by mi bardziej o plaszczeyzne a nie zby laczyly sie po przekatnej... http://s5.tinypic.com/22x1yf.jpg

 

Dariusz:

bawisz sie Eschera ...nie wiem o co chodzi ?

(tak dla wytlumaczenia to bawie sie 3dsm od kilku dni i staram sie go rozgrysc :) ) bo jest dla mnie czarna magia

Napisano

Czyli wszystko jest w jakim najlepszym porządku po prostu zrób jak Ci napisałem czyli odwróć normalne tego drugiego obiektu - zaznaczasz dany poligon i klikasz na flip w Twoim przypadku, żeby tylko połączyć to wystarczy odwrócić ten przylegający do krawędzi na której operujesz.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.