erapu Napisano 11 Lipiec 2007 Share Napisano 11 Lipiec 2007 Witam. Czy w ts można zrobić referencyjną kopie obiektu? Chodzi o to, by skopiować obiekt przez referencje ( nie wartość ) .. czyli jeśli zmienię oryginał to referencyjna kopia sama również się zmienia ( jako, że jest zapisana jako wskaźnik do oryginału, a nie realna kopia jego danych... ). Tak by można na prostej ( powiedzmy 100 vertexowej siatce korygować kształ, i w realtimie widziec zmiany na drugiej referencyjnej kopii, z nałożoną subdivide layer - wygoda takiego rozwiazania jest oczywista, jednak nie mam pojęcia jak to zrobić, i czy w ogóle jest taka możliwość w TS, a jeśli tak to w której wersji? Mam nadzieje, że w miarę wytłumaczyłem co mam na myśli. Wiem, że do 3d maxa na pewno jest dostępny plugin "smooth clone", który działa właśnie w ten sposób. Więc jeśli ktoś wie coś na ten temat to będę wdzięczny. Pozdrawiam, i z góry dziękuję za pomoc,.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 11 Lipiec 2007 Share Napisano 11 Lipiec 2007 w TrueSpace bawilem sie jakies 3 lata temu... w maxie to wystarczy przeciez tylko skopiowac obiekt z opcja "instant".... masz przy kopiowaniu obiektow w TS takie cos? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erapu Napisano 11 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2007 No właśnie, gdyby to wymagało tego rodzaju zabiegu to bym rozpracował, niestety nie ma żadnych opcji kopiowania - w każdym razie w żaden logiczny sposób nie da się ich włączyć.. Nie sądzę, żebym się mylił w tej kwestii, chociaż kto wie... Osobiście myślę, że żeby osiągnąć taki rezultat w ts to należało by użyć link editora, a pojawił się on w Ts dopiero nie dawno, i nigdy nie używałem za bardzo tego narzędzia... i stąd też moja nie wiedza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi