Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

 

Czy w ts można zrobić referencyjną kopie obiektu? Chodzi o to, by skopiować obiekt przez referencje ( nie wartość ) .. czyli jeśli zmienię oryginał to referencyjna kopia sama również się zmienia ( jako, że jest zapisana jako wskaźnik do oryginału, a nie realna kopia jego danych... ). Tak by można na prostej ( powiedzmy 100 vertexowej siatce korygować kształ, i w realtimie widziec zmiany na drugiej referencyjnej kopii, z nałożoną subdivide layer - wygoda takiego rozwiazania jest oczywista, jednak nie mam pojęcia jak to zrobić, i czy w ogóle jest taka możliwość w TS, a jeśli tak to w której wersji?

 

Mam nadzieje, że w miarę wytłumaczyłem co mam na myśli. Wiem, że do 3d maxa na pewno jest dostępny plugin "smooth clone", który działa właśnie w ten sposób.

 

Więc jeśli ktoś wie coś na ten temat to będę wdzięczny.

Pozdrawiam, i z góry dziękuję za pomoc,..

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

w TrueSpace bawilem sie jakies 3 lata temu...

w maxie to wystarczy przeciez tylko skopiowac obiekt z opcja "instant"....

masz przy kopiowaniu obiektow w TS takie cos?

pozdr

Napisano

No właśnie, gdyby to wymagało tego rodzaju zabiegu to bym rozpracował, niestety nie ma żadnych opcji kopiowania - w każdym razie w żaden logiczny sposób nie da się ich włączyć.. Nie sądzę, żebym się mylił w tej kwestii, chociaż kto wie... Osobiście myślę, że żeby osiągnąć taki rezultat w ts to należało by użyć link editora, a pojawił się on w Ts dopiero nie dawno, i nigdy nie używałem za bardzo tego narzędzia... i stąd też moja nie wiedza...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności