gd18 Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 witam konfiguracja mojego kompa to płyta gigabyte 965 dq6 procek c2d e6600 ram 3gb geil ultra grafika gf 8800 gts evga soft 3ds i odnośnie tych parametrów czy normalne jest ze scenka w której jest ok 300 tyś poly, obraca się w okienku z prędkością 3 klatek na sekundę?? sterownik to open gl czytając gdzieś na forum że 8800gts potrafi udźwignąć scenę z 2 000 000 poly to ja jestem bardzo zawiedziony z mojego gf... stery do grafiki są najnowsze ze strony evga. ps czy obiekty vray proxy mogą w jaki kolwiek sposób obciążać scenę? chodzi o wyświetlanie obrazu nie render
piotrek Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Soft to 3dsmax? Może zmiana drivera na DirectX pomoże.
gd18 Napisano 11 Lipiec 2007 Autor Napisano 11 Lipiec 2007 przy directX jest jeszcze gorzej, ale przynajmniej wyświetla płaszczyzny z dwóch stron
DaveBorck Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 To coś jest na pewno nie tak. Może masz b mało miejsca na dysku, albo film avi jako teksturę, albo modyfikator flex, albo cząsteczki albo jakiś podkręcony za bardzo procek, albo nie masz nowych sterowników. A może ustawiony wysoki antyaliasing na karcie. Generalnie z taką kartą powinien śmigać aż miło. Sprawdź jeszcze czy w opcjach direct x w maxie masz zaznaczone use cashed d3dxmeshes.
gd18 Napisano 13 Lipiec 2007 Autor Napisano 13 Lipiec 2007 a ilość obiektów w scenie też zmienia prędkość wyświetlania obrazu? w scenie dla testu miałem 5k obiektów i strasznie cięło w viewportach po połączeniu wszystkiego w jeden obiekt chodziło elegancko czy to jest metoda??
kannu Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 serwus :) to wszystko nie jest takie proste. Teoretycznie powinno być spoko, ale jest szereg czynników, ktore Ci mogą odniżyc fps-y. Sprawdzaj ilość modyfikacji w stacku - niepotrzebne kolapsuj. Sprawdz sobie we włąściwościach viewportu jakość prezentowania transparency - przy wysokim może być niższa wydajność. Warto posprawdzać jakość wyświetlania , konfigurowaną w opcjach sterownika graficznego - antyaliasing, rozmiar tekstur itp. Sterowniki teżwarto mieć najnowsze. Czase mwyświetlanei zalezy od porcesora . To w specyficznych stytuacjach - gdy mam postać podpiętą pod kości. To jest przed wyświetleniem liczone przez procesor. Możesz używaćwarstw - i obiektów pomocniczych/low poly. pozdrawiam i życze powodzenia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się