Napisano 11 Lipiec 200717 l witam konfiguracja mojego kompa to płyta gigabyte 965 dq6 procek c2d e6600 ram 3gb geil ultra grafika gf 8800 gts evga soft 3ds i odnośnie tych parametrów czy normalne jest ze scenka w której jest ok 300 tyś poly, obraca się w okienku z prędkością 3 klatek na sekundę?? sterownik to open gl czytając gdzieś na forum że 8800gts potrafi udźwignąć scenę z 2 000 000 poly to ja jestem bardzo zawiedziony z mojego gf... stery do grafiki są najnowsze ze strony evga. ps czy obiekty vray proxy mogą w jaki kolwiek sposób obciążać scenę? chodzi o wyświetlanie obrazu nie render
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor przy directX jest jeszcze gorzej, ale przynajmniej wyświetla płaszczyzny z dwóch stron
Napisano 11 Lipiec 200717 l To coś jest na pewno nie tak. Może masz b mało miejsca na dysku, albo film avi jako teksturę, albo modyfikator flex, albo cząsteczki albo jakiś podkręcony za bardzo procek, albo nie masz nowych sterowników. A może ustawiony wysoki antyaliasing na karcie. Generalnie z taką kartą powinien śmigać aż miło. Sprawdź jeszcze czy w opcjach direct x w maxie masz zaznaczone use cashed d3dxmeshes.
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor a ilość obiektów w scenie też zmienia prędkość wyświetlania obrazu? w scenie dla testu miałem 5k obiektów i strasznie cięło w viewportach po połączeniu wszystkiego w jeden obiekt chodziło elegancko czy to jest metoda??
Napisano 14 Lipiec 200717 l serwus :) to wszystko nie jest takie proste. Teoretycznie powinno być spoko, ale jest szereg czynników, ktore Ci mogą odniżyc fps-y. Sprawdzaj ilość modyfikacji w stacku - niepotrzebne kolapsuj. Sprawdz sobie we włąściwościach viewportu jakość prezentowania transparency - przy wysokim może być niższa wydajność. Warto posprawdzać jakość wyświetlania , konfigurowaną w opcjach sterownika graficznego - antyaliasing, rozmiar tekstur itp. Sterowniki teżwarto mieć najnowsze. Czase mwyświetlanei zalezy od porcesora . To w specyficznych stytuacjach - gdy mam postać podpiętą pod kości. To jest przed wyświetleniem liczone przez procesor. Możesz używaćwarstw - i obiektów pomocniczych/low poly. pozdrawiam i życze powodzenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto