Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam

konfiguracja mojego kompa to płyta

gigabyte 965 dq6

procek c2d e6600

ram 3gb geil ultra

grafika gf 8800 gts evga

 

soft 3ds

 

i odnośnie tych parametrów czy normalne jest ze scenka w której jest ok 300 tyś poly, obraca się w okienku z prędkością 3 klatek na sekundę??

sterownik to open gl

czytając gdzieś na forum że 8800gts potrafi udźwignąć scenę z 2 000 000 poly to ja jestem bardzo zawiedziony z mojego gf...

stery do grafiki są najnowsze ze strony evga.

 

ps czy obiekty vray proxy mogą w jaki kolwiek sposób obciążać scenę?

chodzi o wyświetlanie obrazu nie render

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

przy directX jest jeszcze gorzej, ale przynajmniej wyświetla płaszczyzny z dwóch stron

Napisano

To coś jest na pewno nie tak. Może masz b mało miejsca na dysku, albo film avi jako teksturę, albo modyfikator flex, albo cząsteczki albo jakiś podkręcony za bardzo procek, albo nie masz nowych sterowników. A może ustawiony wysoki antyaliasing na karcie.

Generalnie z taką kartą powinien śmigać aż miło.

Sprawdź jeszcze czy w opcjach direct x w maxie masz zaznaczone use cashed d3dxmeshes.

Napisano
  • Autor

a ilość obiektów w scenie też zmienia prędkość wyświetlania obrazu?

w scenie dla testu miałem 5k obiektów i strasznie cięło w viewportach po połączeniu wszystkiego w jeden obiekt chodziło elegancko

czy to jest metoda??

Napisano

serwus :)

to wszystko nie jest takie proste.

Teoretycznie powinno być spoko, ale jest szereg czynników, ktore Ci mogą odniżyc fps-y.

Sprawdzaj ilość modyfikacji w stacku - niepotrzebne kolapsuj.

Sprawdz sobie we włąściwościach viewportu jakość prezentowania transparency - przy wysokim może być niższa wydajność.

Warto posprawdzać jakość wyświetlania , konfigurowaną w opcjach sterownika graficznego - antyaliasing, rozmiar tekstur itp.

Sterowniki teżwarto mieć najnowsze.

Czase mwyświetlanei zalezy od porcesora . To w specyficznych stytuacjach - gdy mam postać podpiętą pod kości. To jest przed wyświetleniem liczone przez procesor.

Możesz używaćwarstw - i obiektów pomocniczych/low poly.

pozdrawiam i życze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.