Napisano 18 Lipiec 200717 l Jak w temacie: 1.Pierwsze dotyczy trybu Polygon proxy mode. Otóż,gdy jestem w tym trybie i chcę przejść bezpośrednio z powrotem do poly,to model duplikuje się. Wiem,że można( a może nawet i trzeba...:/ ??) przejść najpierw do standart mode a następnie do poly to wtedy problem nie występuje. chodzi mi o to czy można to jakoś obejść i z polygon proxy przejść od razu do poly( przynajmniej u mnie takie czary się dzieją :/) ; 2.Drugie pytanko: czy ktokolwiek ma skrypt,którym mógłby się podzielić bądź też zna adres strony z której można by taki skrypt ściągnąć,który to działałby na zasadzie Spin Quads (jak w LW. chodzi o to,żeby za każdym razem nie kombinować za dużo ze split polygon tool'em) Z góry Wielkie Dzięki za wszelkie wskazówki.Pozdrawiam.
Napisano 18 Lipiec 200717 l Autor Spin Quads obraca wspólny brzeg pomiędzy dwoma zaznaczonymi face'ami na wszelkie możliwe sposoby,co ułatwia kontrolę nad topografią modelu( gdyż nie musismy tak jak w Mayi ciąć face'ów split tool'em i wykonywać całej reszty zabiegów aby w miarę możliwości utrzymać wszystko w prostokątach),czyli obracamy jeden,wybrany brzeg(pomiędzy dwoma zaznaczonymi poligonami,jak już wczesniej napisałem) a Spin Quads przestawia go we wszelkie możliwe konfiguracje/połączenia. Na prawdę fajna rzecz,niesamowicie ulatwia pracę i kontrolę.Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto