Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jak w temacie: 1.Pierwsze dotyczy trybu Polygon proxy mode. Otóż,gdy jestem w tym trybie i chcę przejść bezpośrednio z powrotem do poly,to model duplikuje się. Wiem,że można( a może nawet i trzeba...:/ ??) przejść najpierw do standart mode a następnie do poly to wtedy problem nie występuje. chodzi mi o to czy można to jakoś obejść i z polygon proxy przejść od razu do poly( przynajmniej u mnie takie czary się dzieją :/) ; 2.Drugie pytanko: czy ktokolwiek ma skrypt,którym mógłby się podzielić bądź też zna adres strony z której można by taki skrypt ściągnąć,który to działałby na zasadzie Spin Quads (jak w LW. chodzi o to,żeby za każdym razem nie kombinować za dużo ze split polygon tool'em) Z góry Wielkie Dzięki za wszelkie wskazówki.Pozdrawiam.

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Spin Quads obraca wspólny brzeg pomiędzy dwoma zaznaczonymi face'ami na wszelkie możliwe sposoby,co ułatwia kontrolę nad topografią modelu( gdyż nie musismy tak jak w Mayi ciąć face'ów split tool'em i wykonywać całej reszty zabiegów aby w miarę możliwości utrzymać wszystko w prostokątach),czyli obracamy jeden,wybrany brzeg(pomiędzy dwoma zaznaczonymi poligonami,jak już wczesniej napisałem) a Spin Quads przestawia go we wszelkie możliwe konfiguracje/połączenia. Na prawdę fajna rzecz,niesamowicie ulatwia pracę i kontrolę.Pozdrawiam.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy