khazell Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Dokładniej chodzi mi o wykorzystanie vrayrenderID do maskowania całej sceny(kiedyś liczyłem poszczególne maski dla elementów w scenie za pomocą specjalnie ustawionej sceny i standardowego materiału z self illumination o wartości 100) teraz chciałbym wykorzystać wyżej wymienioną opcję do automatycznego podziału na kolory (które to mogę potem użyć w fotoszopie do korekcji wszelkiej maści bądź wklejania elem 2d).problem polega na tym że efektem vrayrenderID jest podział na kolory ale bez antyaliazingu co czasem jest niewystarczające...macie może jakiś pomysł na zmuszenie tego kanału do użycia aa który jest także w renderze??...być może macie jakieś inne sposoby na maskowanie wmiarę automatyczne?
araneus Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 Hmm, szczerze mówiąc nigdy nie korzystałem z tej opcji ale może wystarczy w photoshopie uzyć opcji "feather" przy zaznaczaniu? Powinno trochę rozmyć krawędzie.
khazell Posted July 21, 2007 Author Posted July 21, 2007 cześć pająk czemu się nie odzywasz do kolegów i koleżanek ze studiów?nieładnie, nieładnie...daj znać co u ciebie słychać...co do odpowiedzi to filtr może nie wystarczyc gdyż chciałbym mieć maskę super dokładną do antyalisingu użytego w scenie...może są jakieś skrypty do ustawienia sceny i automatycznego renderowania poszczególnych elementów w scenie selekcjonując je np na podstawie ID albo materiału...nie wiem sam dlatego pytam:). pozdrawiam zabrzanina
Master Kiełbaster Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 yy wyrenderuj 4x większe i zmniejsz w szopie.
khazell Posted August 1, 2007 Author Posted August 1, 2007 szukał szukał i wyszukał...fajne narzędzie do liczenia masek...może nie doskonałe ale szybkie i nie trzeba zmieniać ustawień sceny. działa z vrayem, sun, vrayphisicalcamera,także mniodzio. co więcej za darmo...jest na tej stronie jeszcze parę wartych uwagi skryptów.polecam http://www.tepavicharov.com/scripts/render_mask.exe
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now