Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dokładniej chodzi mi o wykorzystanie vrayrenderID do maskowania całej sceny(kiedyś liczyłem poszczególne maski dla elementów w scenie za pomocą specjalnie ustawionej sceny i standardowego materiału z self illumination o wartości 100) teraz chciałbym wykorzystać wyżej wymienioną opcję do automatycznego podziału na kolory (które to mogę potem użyć w fotoszopie do korekcji wszelkiej maści bądź wklejania elem 2d).problem polega na tym że efektem vrayrenderID jest podział na kolory ale bez antyaliazingu co czasem jest niewystarczające...macie może jakiś pomysł na zmuszenie tego kanału do użycia aa który jest także w renderze??...być może macie jakieś inne sposoby na maskowanie wmiarę automatyczne?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm, szczerze mówiąc nigdy nie korzystałem z tej opcji ale może wystarczy w photoshopie uzyć opcji "feather" przy zaznaczaniu? Powinno trochę rozmyć krawędzie.

Napisano
  • Autor

cześć pająk czemu się nie odzywasz do kolegów i koleżanek ze studiów?nieładnie, nieładnie...daj znać co u ciebie słychać...co do odpowiedzi to filtr może nie wystarczyc gdyż chciałbym mieć maskę super dokładną do antyalisingu użytego w scenie...może są jakieś skrypty do ustawienia sceny i automatycznego renderowania poszczególnych elementów w scenie selekcjonując je np na podstawie ID albo materiału...nie wiem sam dlatego pytam:). pozdrawiam zabrzanina

Napisano
  • Autor

szukał szukał i wyszukał...fajne narzędzie do liczenia masek...może nie doskonałe ale szybkie i nie trzeba zmieniać ustawień sceny. działa z vrayem, sun, vrayphisicalcamera,także mniodzio. co więcej za darmo...jest na tej stronie jeszcze parę wartych uwagi skryptów.polecam

http://www.tepavicharov.com/scripts/render_mask.exe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności