Kris_R Napisano 2 Grudzień 2003 Napisano 2 Grudzień 2003 W przerwie w pracy, czyli koło 1-3 w nocy zrobiłem dla odskoczni coś takiego... to bardzo prosty i szybki model na razie... docelowo będzie anima do demo rell. Póki co tak do pooglądania owoc dzisiejszego wieczoru...
Kris_R Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 To jeszcze kilka odbić (jej jak ja lubie shadery.. teraz tak na szybko)...
Kris_R Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 Lubimy sss... och jak lubimy! znowu na szybcika... sorki za cienie i artefakty...
Kris_R Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 animka jaka mi chodzi po głowie do dema, to akurat zabawa shaerami i dynamiką... Koncept jest taki, że słonik porcelanowy zostaje rozbity, a w nim jest ten pomarańczowy, który po rozbiciu twardej powłoki się rozpływa... nie tak jak woda, tylko powoli... może być?
Anonymous Napisano 2 Grudzień 2003 Napisano 2 Grudzień 2003 zobaczymy jak to wyjdzie ten drugi shader to bra. wax ?
MeG Napisano 2 Grudzień 2003 Napisano 2 Grudzień 2003 o je jaki cudny slodki malusi i kochaniusi swietnie ci idzie :)
Lookas Napisano 2 Grudzień 2003 Napisano 2 Grudzień 2003 CRAZY!!!!! CRAZY:)))))) ale fajnie:))) Sie mnie baaaaaaaaardzo podobowuje:)) Kris ty maniaku:)) W czym rozpłyniesz tego zwierza?? RF?? czy jakiś niesamowicie-prosty-i-skuteczny patent z maxa:))?? No i jak rozbijesz taki kawał słoniny??? Extra!! Pozdro Lookas
Kris_R Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 Dzięki ludziska... ciesze się że słonik daje rade :) A historia nie będzie smutna bo puszczę ją od końca... :) Powstanie słonik tak jak robot z ciekłego metalu w t2 (T1000)... Ten drugi to wax... jak najbardziej A technika to jak na razie fragile i morf, ale jeszcze nie robiłem testów tylko tak sobie ubzdurałem, więc sotatecznie może się zmienić ;) pozdro
uncle Napisano 2 Grudzień 2003 Napisano 2 Grudzień 2003 meg: moze ten slonik ma naprawde 3 metry wysokosci?;p i wcale nie jest malusi i slodziusi, a dostal mlotkiem dlatego ze zjadal ludzi:D fajne;d
Pionier Napisano 2 Grudzień 2003 Napisano 2 Grudzień 2003 [lol2] dobre ;)))))) fajny slonik, materialy mi sie podobaja :))))). czekam na wiecej :) Pozdro
Dr. eA Napisano 2 Grudzień 2003 Napisano 2 Grudzień 2003 Slonik jak slonik, wymodelowany dobrze. Pierwszy porcelanowy material jest ladny ale ten pomaranczowo zolty juz mniej. Sam pomysl na demorell ciekawy. Postaraj sie Kris, bo wiem ze Cie stac na wiecej!!
Kris_R Napisano 3 Grudzień 2003 Autor Napisano 3 Grudzień 2003 oki :) bede sie starał! Jak zwykle z resztą :) tylko dajcie mi czasu bo teraz mam jatkę, ale nie odpuszczę... spoko A demo rell skladac się bedzie z róznych animek bazujących na różnych rozwiazaniach technicznych i dotykające wilu zagadnień związanych z grafą. Wiem że to nie dobrze, ale póki co nie zawężam do jednej mocnej strony bo jeszcze nie wiem jaka ona jest... a słonik to zabawa w denamikę i shadery... tyle, Kwestie \"artystyczne\" odchodzą tu na daleki plan więc głębi specjalnie nie będzie. Tyle
Kris_R Napisano 5 Grudzień 2003 Autor Napisano 5 Grudzień 2003 podrzucam linka do pierwszego testu związanego ze sloniną.... jest to tradycyjny PArray... piszcie szczerze co razi, co zmienić itp. http://republika.pl/kris_r/Blow.avi
l_lewandowski Napisano 6 Grudzień 2003 Napisano 6 Grudzień 2003 Witam! W tym avi\'q koncowka odgrywa sie chyba za szybko. Moze troszke wolniej powinny sie skladac elementy. Ale calosc ok! Pozdrawiam!
Ufooox Napisano 6 Grudzień 2003 Napisano 6 Grudzień 2003 jakość tragiczna modelik bajerancki, 2 render miodek wyglada super ta porcelana jest na co popatrzec
Kondor Napisano 6 Grudzień 2003 Napisano 6 Grudzień 2003 modelik super. rewelka jest ten 2 rendek, fajnie ci wyszla ta guma. co do animki to mysle ze obiekt powinien stopniowo odbudowywac sie z czesci zaczynajac np. od dolu i konczac na gorze. w tej chwili w jednym momencie sklada sie w calosc i niezbyt dobrze to wyglada
Kris_R Napisano 6 Grudzień 2003 Autor Napisano 6 Grudzień 2003 no tak... jak T100 będzie...ale anima składać się bedzie z trzech faz... będzie się składać trzy razy. To co tu widać to akurat skadanie się warstwy \"porcelanowej\"... A T1000 to ta warstwa \"woskowa\"... no i morfing a nie Particle... A z tym składaniem się po kolei to też mam podobne odczucie, że efekt byłby ciekawszy, ale zdaje się że będzie z tym trochę roboty, bo musiałbym osobne symulacje dla różnych części modelu przeprowadzić... jeszcze zobaczymy... Na razie siedzę nad fazą drugą o której jeszcze nie pisałem :) będzie niespodzianka ale to jeszcze trochę ...
saygon Napisano 6 Grudzień 2003 Napisano 6 Grudzień 2003 az sie chce powiedziec kuci kuci ku....bardzo fajny pokaz go jak mozesz z inych perspektyw
Kris_R Napisano 16 Grudzień 2003 Autor Napisano 16 Grudzień 2003 Oto słonina z kilku perspektyw wedle życzenia :) I link do kolejnego z testów... oczywiście bardzo wysokiej jakości i pozbawiony błędóff [lol2] http://republika.pl/kris_r/TEST.AVI pozdro
leander Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 Fajny teścik. Ale to ma być rozbijanie porcelany? Bo odwróciłem animacje i przyśpieszyłem 5-cio krotnie i to przypomina raczej rozdmuchiwane od środka płatki śniadaniowe. Te fragmenty nie mają masy, fruną ze zbyt mała grawitacją obracając i deformując się w powietrzu. Chociaż nigdy nie rozbiłem porcelanowego słonika, więc nie wiem :)
Kris_R Napisano 16 Grudzień 2003 Autor Napisano 16 Grudzień 2003 No to może dla wyjasnienia jeszcze raz! :) To bedzie fragment do demo reel, w ktorym zaperzentuję materiały i symulacje dynamiczne... Słonik ma trzy warstwy. Pierwsza - \"woskowa\" - a\'la t1000 na morfie druga - \"szmaciana\" - (to sa szmaty leander!! :) trzecia - porcelanowa. finito
Dr. eA Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 Fajnie to wyglada mimo to ze szmat mi nie przypomina:)
Kris_R Napisano 16 Grudzień 2003 Autor Napisano 16 Grudzień 2003 Kolejny etap prac... Ponowinie ostrzegam przed porażającą jakością rendera :P http://republika.pl/kris_r/MELT.AVI
Kris_R Napisano 17 Grudzień 2003 Autor Napisano 17 Grudzień 2003 Ech... te testy to chyba tylko tak dla jaj wrzuciłem :) Teraz czeka mnie złożenie wszystkiego do kupy... no i sporo poprawek w dynamice... jakieś environment trzeba jeszcze sklecić, teksturki zapodac.... no ale na razie wszystko idzie po mojej myśli...
Zwierzak Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 HA FAJNY POMYSŁ Przypomina to... Czyżby to był TerminaSŁOŃ ?????? :)
MC-Maxim Napisano 17 Grudzień 2003 Napisano 17 Grudzień 2003 Fajne tylko w tym drugim tescie widac mala liczbe polygonow :)
Kris_R Napisano 8 Styczeń 2004 Autor Napisano 8 Styczeń 2004 ten sam test ale pzeliczony ze scatterem... http://republika.pl/kris_r/MELT2.AVI
saygon Napisano 9 Styczeń 2004 Napisano 9 Styczeń 2004 no teraz to wyglada rewelacyjnie, no moze wygladalobygdyby nie jakosc rendera. hmm poprawione to bylem ja z problemami z logowaniem ,ale jeszcze co do pracki to czym robiles t rozmycie slonika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się