Skocz do zawartości

Postać 3D: Słonik


Kris_R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

animka jaka mi chodzi po głowie do dema, to akurat zabawa shaerami i dynamiką...

Koncept jest taki, że słonik porcelanowy zostaje rozbity, a w nim jest ten pomarańczowy, który po rozbiciu twardej powłoki się rozpływa... nie tak jak woda, tylko powoli... może być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CRAZY!!!!! CRAZY:)))))) ale fajnie:))) Sie mnie baaaaaaaaardzo podobowuje:)) Kris ty maniaku:))

W czym rozpłyniesz tego zwierza?? RF?? czy jakiś niesamowicie-prosty-i-skuteczny patent z maxa:))?? No i jak rozbijesz taki kawał słoniny???

 

Extra!! Pozdro

 

Lookas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ludziska... ciesze się że słonik daje rade :) A historia nie będzie smutna bo puszczę ją od końca... :)

Powstanie słonik tak jak robot z ciekłego metalu w t2 (T1000)...

Ten drugi to wax... jak najbardziej

A technika to jak na razie fragile i morf, ale jeszcze nie robiłem testów tylko tak sobie ubzdurałem, więc sotatecznie może się zmienić ;) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki :) bede sie starał! Jak zwykle z resztą :) tylko dajcie mi czasu bo teraz mam jatkę, ale nie odpuszczę... spoko

A demo rell skladac się bedzie z róznych animek bazujących na różnych rozwiazaniach technicznych i dotykające wilu zagadnień związanych z grafą. Wiem że to nie dobrze, ale póki co nie zawężam do jednej mocnej strony bo jeszcze nie wiem jaka ona jest... a słonik to zabawa w denamikę i shadery... tyle, Kwestie \"artystyczne\" odchodzą tu na daleki plan więc głębi specjalnie nie będzie. Tyle

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modelik super. rewelka jest ten 2 rendek, fajnie ci wyszla ta guma.

co do animki to mysle ze obiekt powinien stopniowo odbudowywac sie z czesci zaczynajac np. od dolu i konczac na gorze.

w tej chwili w jednym momencie sklada sie w calosc i niezbyt dobrze to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak... jak T100 będzie...ale anima składać się bedzie z trzech faz... będzie się składać trzy razy. To co tu widać to akurat skadanie się warstwy \"porcelanowej\"...

A T1000 to ta warstwa \"woskowa\"... no i morfing a nie Particle...

A z tym składaniem się po kolei to też mam podobne odczucie, że efekt byłby ciekawszy, ale zdaje się że będzie z tym trochę roboty, bo musiałbym osobne symulacje dla różnych części modelu przeprowadzić... jeszcze zobaczymy...

Na razie siedzę nad fazą drugą o której jeszcze nie pisałem :) będzie niespodzianka ale to jeszcze trochę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny teścik. Ale to ma być rozbijanie porcelany? Bo odwróciłem animacje i przyśpieszyłem 5-cio krotnie i to przypomina raczej rozdmuchiwane od środka płatki śniadaniowe. Te fragmenty nie mają masy, fruną ze zbyt mała grawitacją obracając i deformując się w powietrzu.

 

Chociaż nigdy nie rozbiłem porcelanowego słonika, więc nie wiem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może dla wyjasnienia jeszcze raz! :)

To bedzie fragment do demo reel, w ktorym zaperzentuję materiały i symulacje dynamiczne...

Słonik ma trzy warstwy.

Pierwsza - \"woskowa\" - a\'la t1000 na morfie

druga - \"szmaciana\" - (to sa szmaty leander!! :)

trzecia - porcelanowa.

 

finito

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... te testy to chyba tylko tak dla jaj wrzuciłem :) Teraz czeka mnie złożenie wszystkiego do kupy... no i sporo poprawek w dynamice... jakieś environment trzeba jeszcze sklecić, teksturki zapodac.... no ale na razie wszystko idzie po mojej myśli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności