Napisano 2 Grudzień 200321 l W przerwie w pracy, czyli koło 1-3 w nocy zrobiłem dla odskoczni coś takiego... to bardzo prosty i szybki model na razie... docelowo będzie anima do demo rell. Póki co tak do pooglądania owoc dzisiejszego wieczoru...
Napisano 2 Grudzień 200321 l Autor To jeszcze kilka odbić (jej jak ja lubie shadery.. teraz tak na szybko)...
Napisano 2 Grudzień 200321 l Autor Lubimy sss... och jak lubimy! znowu na szybcika... sorki za cienie i artefakty...
Napisano 2 Grudzień 200321 l Autor animka jaka mi chodzi po głowie do dema, to akurat zabawa shaerami i dynamiką... Koncept jest taki, że słonik porcelanowy zostaje rozbity, a w nim jest ten pomarańczowy, który po rozbiciu twardej powłoki się rozpływa... nie tak jak woda, tylko powoli... może być?
Napisano 2 Grudzień 200321 l CRAZY!!!!! CRAZY:)))))) ale fajnie:))) Sie mnie baaaaaaaaardzo podobowuje:)) Kris ty maniaku:)) W czym rozpłyniesz tego zwierza?? RF?? czy jakiś niesamowicie-prosty-i-skuteczny patent z maxa:))?? No i jak rozbijesz taki kawał słoniny??? Extra!! Pozdro Lookas
Napisano 2 Grudzień 200321 l Autor Dzięki ludziska... ciesze się że słonik daje rade :) A historia nie będzie smutna bo puszczę ją od końca... :) Powstanie słonik tak jak robot z ciekłego metalu w t2 (T1000)... Ten drugi to wax... jak najbardziej A technika to jak na razie fragile i morf, ale jeszcze nie robiłem testów tylko tak sobie ubzdurałem, więc sotatecznie może się zmienić ;) pozdro
Napisano 2 Grudzień 200321 l meg: moze ten slonik ma naprawde 3 metry wysokosci?;p i wcale nie jest malusi i slodziusi, a dostal mlotkiem dlatego ze zjadal ludzi:D fajne;d
Napisano 2 Grudzień 200321 l [lol2] dobre ;)))))) fajny slonik, materialy mi sie podobaja :))))). czekam na wiecej :) Pozdro
Napisano 2 Grudzień 200321 l Slonik jak slonik, wymodelowany dobrze. Pierwszy porcelanowy material jest ladny ale ten pomaranczowo zolty juz mniej. Sam pomysl na demorell ciekawy. Postaraj sie Kris, bo wiem ze Cie stac na wiecej!!
Napisano 3 Grudzień 200321 l Autor oki :) bede sie starał! Jak zwykle z resztą :) tylko dajcie mi czasu bo teraz mam jatkę, ale nie odpuszczę... spoko A demo rell skladac się bedzie z róznych animek bazujących na różnych rozwiazaniach technicznych i dotykające wilu zagadnień związanych z grafą. Wiem że to nie dobrze, ale póki co nie zawężam do jednej mocnej strony bo jeszcze nie wiem jaka ona jest... a słonik to zabawa w denamikę i shadery... tyle, Kwestie \"artystyczne\" odchodzą tu na daleki plan więc głębi specjalnie nie będzie. Tyle
Napisano 5 Grudzień 200321 l Autor podrzucam linka do pierwszego testu związanego ze sloniną.... jest to tradycyjny PArray... piszcie szczerze co razi, co zmienić itp. http://republika.pl/kris_r/Blow.avi
Napisano 6 Grudzień 200321 l Witam! W tym avi\'q koncowka odgrywa sie chyba za szybko. Moze troszke wolniej powinny sie skladac elementy. Ale calosc ok! Pozdrawiam!
Napisano 6 Grudzień 200321 l jakość tragiczna modelik bajerancki, 2 render miodek wyglada super ta porcelana jest na co popatrzec
Napisano 6 Grudzień 200321 l modelik super. rewelka jest ten 2 rendek, fajnie ci wyszla ta guma. co do animki to mysle ze obiekt powinien stopniowo odbudowywac sie z czesci zaczynajac np. od dolu i konczac na gorze. w tej chwili w jednym momencie sklada sie w calosc i niezbyt dobrze to wyglada
Napisano 6 Grudzień 200321 l Autor no tak... jak T100 będzie...ale anima składać się bedzie z trzech faz... będzie się składać trzy razy. To co tu widać to akurat skadanie się warstwy \"porcelanowej\"... A T1000 to ta warstwa \"woskowa\"... no i morfing a nie Particle... A z tym składaniem się po kolei to też mam podobne odczucie, że efekt byłby ciekawszy, ale zdaje się że będzie z tym trochę roboty, bo musiałbym osobne symulacje dla różnych części modelu przeprowadzić... jeszcze zobaczymy... Na razie siedzę nad fazą drugą o której jeszcze nie pisałem :) będzie niespodzianka ale to jeszcze trochę ...
Napisano 6 Grudzień 200321 l az sie chce powiedziec kuci kuci ku....bardzo fajny pokaz go jak mozesz z inych perspektyw
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor Oto słonina z kilku perspektyw wedle życzenia :) I link do kolejnego z testów... oczywiście bardzo wysokiej jakości i pozbawiony błędóff [lol2] http://republika.pl/kris_r/TEST.AVI pozdro
Napisano 16 Grudzień 200321 l Fajny teścik. Ale to ma być rozbijanie porcelany? Bo odwróciłem animacje i przyśpieszyłem 5-cio krotnie i to przypomina raczej rozdmuchiwane od środka płatki śniadaniowe. Te fragmenty nie mają masy, fruną ze zbyt mała grawitacją obracając i deformując się w powietrzu. Chociaż nigdy nie rozbiłem porcelanowego słonika, więc nie wiem :)
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor No to może dla wyjasnienia jeszcze raz! :) To bedzie fragment do demo reel, w ktorym zaperzentuję materiały i symulacje dynamiczne... Słonik ma trzy warstwy. Pierwsza - \"woskowa\" - a\'la t1000 na morfie druga - \"szmaciana\" - (to sa szmaty leander!! :) trzecia - porcelanowa. finito
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor Kolejny etap prac... Ponowinie ostrzegam przed porażającą jakością rendera :P http://republika.pl/kris_r/MELT.AVI
Napisano 17 Grudzień 200321 l Autor Ech... te testy to chyba tylko tak dla jaj wrzuciłem :) Teraz czeka mnie złożenie wszystkiego do kupy... no i sporo poprawek w dynamice... jakieś environment trzeba jeszcze sklecić, teksturki zapodac.... no ale na razie wszystko idzie po mojej myśli...
Napisano 8 Styczeń 200421 l Autor ten sam test ale pzeliczony ze scatterem... http://republika.pl/kris_r/MELT2.AVI
Napisano 9 Styczeń 200421 l no teraz to wyglada rewelacyjnie, no moze wygladalobygdyby nie jakosc rendera. hmm poprawione to bylem ja z problemami z logowaniem ,ale jeszcze co do pracki to czym robiles t rozmycie slonika?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto