Hideo Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Eksperymentuje z Editable Poly i poly modelingiem. Co chwila gdy używam create z edit geometry żeby dodać nowy wielokąt, to wyskakuje mi komunikat "Illegal new face". Dzieje się tak gry po prostu wskazuje trzy lub więcej już istniejące wierzchołki które mają wyznaczyć nowy trójkąt lub wielokąt, ale nie zawsze. W czym problem?
Hideo Posted July 26, 2007 Author Posted July 26, 2007 Chyba zidentyfikowałem problem. Fejs miał normala w złą stronę. BTW, jak wyświetlić normalne w Edit/Editable Poly, bez konwertowania do Editable Mesh lub modyfikatora Edit Mesh?
biglebowsky Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Rob poly w stronę przeciwną do wskazówek zegara to normalne będą we właściwą stronę.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now