Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

pikSar dzieki swietne refki! no to trybiki sie przemodeluje jak nic :) byly na oko :)

Napisano

hmmm ja na twoim miejscu zrezygnowałbym ze meshsmootha. duuużo łatwiej będzie się modelowało docelową bryłę. bez ms możesz sobie spokojnie booleanami ciąć i nie będzie się kaszaniło ;] ale to tylko moje zdanie. imo całkiem fajnie.

Napisano

a propos refek, w googlu w zakładce Grafika wpisz "watch movements" albo samo "movements"

Napisano
  • Autor

chudy: ale bez ms nie bedzie ladnych zaokraglonych krawedzi :) i wszystko ciete booleanami na zywiol sie kaszani :p

 

pikSar: dzieki zerkne

 

Filip: trybiki sie jeszcze robia i naprawiaja :)

Napisano

hehehe jak wróce do domu to pokaże, że bez problemu można zrobić ładne zaokrąglone krawędzie bez ms, imo tu nie powinno być bardzo okrągłych krawędzi ;]. a co do booleana to po prostu trzeba troche potrenować i wszystko ładnie wychodzi ;]

Napisano

[demagogia]

Boolean jest zlyyyyy ZŁYYYYY!!

[/demagogia]

A co do siateczek to wygladają ciut chaotycznie, i że tak zapytam - modo ? Bo wygląda jak z modo wyciągnięte, ale moge sie mylić.

No i ładnie ładnie :)

Ale mi składny komentaz wyszedl... nie ma co...

 

pozdrawiam

Mirach

Napisano
  • Autor

mirach: modo modo :P i fakt niektore siatki chaotyczne bo w subdiva sie nigdy nie bawilem o to mi robi za trening wiec siatki sa jakie sa :) ale kazda kolejna lepsza :)

 

chudy mozna ale nie zawsze :P i nie ma czaegos takiego jak niezaokraglona krawedz w realu moze byc tylko bardzo malo zaokraglona :P tak pomijajac to sporo tu jest booleanow tylko potem trzeba siatke reanimowac po kazdym :)

Napisano

Te wycięcia bardzo ladne, dziergane w poly czy displacement, czy jeszcze cos innego? :)

Napisano
  • Autor

pocket_watch_WIP_6_back_by_zipper.jpg

 

znowu updejcik

podmienione trybki duzo dlubania w materialach troche nowych czesci tu i uwdzie ;)

Napisano
  • Autor

jasne ze podgladowki :) mieszcza sie w 30 minutach i wygladaja wystarczajaco zeby zobaczyc na czym sie stoi ;) jak bede sie zlizac do finalu beda dluzsze i czystsze :)

Napisano

Hm, po pierwsze fajny ten bump ;)

po drugie, ja bym jeszcze jakos zagospodarował te puste miedziane przestrzenie, moze z tylu jakies wytloczone napisy z marką, modelem itp. A z przodu... hmm.. ten srodek wyglada jakos tak nie skonczenie, nie wiem co w nim jest, ale chyba chaotycznosc tych dziurek i ich "pustość" do nie nie trafia.

Podobają mi sie ryski, nadają smaczku, ale tym frontowym ujęciu na zewnetrzym pierscieniu (tym srebrnym) rysy by sie chyba tak nie ukladaly, tak centralnie... no, chyba wiesz o czym mowie :)

I za duzo tych updatów masz :)

Napisano
  • Autor
Hm, po pierwsze fajny ten bump ;)

po drugie, ja bym jeszcze jakos zagospodarował te puste miedziane przestrzenie, moze z tylu jakies wytloczone napisy z marką, modelem itp. A z przodu... hmm.. ten srodek wyglada jakos tak nie skonczenie, nie wiem co w nim jest, ale chyba chaotycznosc tych dziurek i ich "pustość" do nie nie trafia.

Podobają mi sie ryski, nadają smaczku, ale tym frontowym ujęciu na zewnetrzym pierscieniu (tym srebrnym) rysy by sie chyba tak nie ukladaly, tak centralnie... no, chyba wiesz o czym mowie :)

I za duzo tych updatów masz :)

 

no moze sie cos wytloczy :) rysy juz troszke zmienilem faktycznei nie calkiem takie powinny byc ;) a srodek jest modelowany za oryginalem tylko ze nie byl pewnie odslowniety wiec dlatego wrazenie jest dziwne ;) chyba musisz sie pogodzic :) a tych dziurkach sa malutkie dziurki w ktorych sa osadzone osie :)

Napisano

Kawał dobrej roboty. Jest na co popatrzeć, a nie ma praktycznie nic do przyczepienia. Render przodu zdecydowanie lepszy. Gratulacje za tak udaną prackę:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności