heaven Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 witam.. mam juz od kilku dni problem z mapowaniem, mianowici mam box'a z ktorego zrobilem podloge i sciany. na podlodze musi byc inne mapowanie niz na scianach. teraz jak mam zrobic zeby tam byly inne mapowania skoro to jeden element ? chodzi mi dokladnie o to ze w opcji V Tile na podlodze ma byc = 2 a na scianie ma byc rowne 1 . probobowalem juz chyba wszystkeigo.. prosze oswiećcie mnie.
Bubu Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 a nie mozesz tego oddzielic poprostu?? albo nadac id materialom ??
heaven Napisano 5 Sierpień 2007 Autor Napisano 5 Sierpień 2007 dobra znalazlem inny sposob.. mozna przeciez jak sie zaladuje bitmape do slotu to tam ja mozna skalowac podajac wartosci w U i V Tile.
zgred Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 nie wiem czy chodzi ci o to, ale mozesz zrobic tak: zaznaczasz poligony podlogi dalesz im id material np. 1, i dajesz modyfikator uwmap, ustawiasz jak tam chcesz, pozniej dajesz modyfikator edit poly zaznaczasz sciane dajesz jej id material na 2 i uw map. Na wysztko dajesz material multisub object.
Tomala Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Jak najbardziej polecam sposób który podał zgred88 czyli nadaj polygonom podłogi i ścian osobne id i nałóż na to materiał mulisub object z dwoma materiałami i w tym dla podłogi zwiększ tiling dla odpowiedniej współrzędnej.
heaven Napisano 5 Sierpień 2007 Autor Napisano 5 Sierpień 2007 ok dzieki... napewno sprawdze te sposoby ktore mi podaliscie.. dzieki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się