Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam.. mam juz od kilku dni problem z mapowaniem, mianowici mam box'a z ktorego zrobilem podloge i sciany. na podlodze musi byc inne mapowanie niz na scianach. teraz jak mam zrobic zeby tam byly inne mapowania skoro to jeden element ? chodzi mi dokladnie o to ze w opcji V Tile na podlodze ma byc = 2 a na scianie ma byc rowne 1 . probobowalem juz chyba wszystkeigo.. prosze oswiećcie mnie.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie mozesz tego oddzielic poprostu?? albo nadac id materialom ??

Napisano
  • Autor

dobra znalazlem inny sposob.. mozna przeciez jak sie zaladuje bitmape do slotu to tam ja mozna skalowac podajac wartosci w U i V Tile.

Napisano

nie wiem czy chodzi ci o to, ale mozesz zrobic tak: zaznaczasz poligony podlogi dalesz im id material np. 1, i dajesz modyfikator uwmap, ustawiasz jak tam chcesz, pozniej dajesz modyfikator edit poly zaznaczasz sciane dajesz jej id material na 2 i uw map. Na wysztko dajesz material multisub object.

Napisano

Jak najbardziej polecam sposób który podał zgred88 czyli nadaj polygonom podłogi i ścian osobne id i nałóż na to materiał mulisub object z dwoma materiałami i w tym dla podłogi zwiększ tiling dla odpowiedniej współrzędnej.

Napisano
  • Autor

ok dzieki... napewno sprawdze te sposoby ktore mi podaliscie.. dzieki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności