Skocz do zawartości

mapowanie - problem ...


heaven

Rekomendowane odpowiedzi

witam.. mam juz od kilku dni problem z mapowaniem, mianowici mam box'a z ktorego zrobilem podloge i sciany. na podlodze musi byc inne mapowanie niz na scianach. teraz jak mam zrobic zeby tam byly inne mapowania skoro to jeden element ? chodzi mi dokladnie o to ze w opcji V Tile na podlodze ma byc = 2 a na scianie ma byc rowne 1 . probobowalem juz chyba wszystkeigo.. prosze oswiećcie mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

nie wiem czy chodzi ci o to, ale mozesz zrobic tak: zaznaczasz poligony podlogi dalesz im id material np. 1, i dajesz modyfikator uwmap, ustawiasz jak tam chcesz, pozniej dajesz modyfikator edit poly zaznaczasz sciane dajesz jej id material na 2 i uw map. Na wysztko dajesz material multisub object.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej polecam sposób który podał zgred88 czyli nadaj polygonom podłogi i ścian osobne id i nałóż na to materiał mulisub object z dwoma materiałami i w tym dla podłogi zwiększ tiling dla odpowiedniej współrzędnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności